Black Ops 2 Dual Monitor

Diskussion i 'Off Topic' startad av ninjabear, 14 dec 2012.

1. Irregular Programming

Irregular Programming Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Är ju knappast konstigt, han gillar väll inte tearing. Vilket ju borde vara ännu mera synligt vid den upplösningen.

2. Hund

Hund Android Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 003
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7
    ROM:
    GrapheneOS
    Jag vet vad båda innebär.

Jag har aldrig använt dubbla monitorer (Och har därför dålig koll på hur det fungerar rent tekniskt med tearing etc) och jag vet ingen gamer som frivilligt skulle använda det heller, iaf inte inom FPS-genren.

Det jag däremot vet är att 60 FPS är totalt ospelbart! Jag anser dock att allt under 90 FPS är en pina. Jag ser allra helst att spelet aldrig går under 100 FPS. :)

3. orcophant

orcophant Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    127

MINA ENHETER

Att kalla 60fps för ospelbart är löjligt.

Men jag skulle däremot inte ha nåt emot att vsynca på 120Hz, men det skulle bli alldeles för dyrt med tre tillräckligt stora skärmar som klarar det plus grafikkort därefter. Inte värt pengarna alls.

4. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    162

MINA ENHETER

Ja jo om du menade släppdatum så har du säkerligen rätt. Och jag har inte 120 hz skärmar så so far so good när det gäller ultra i graphic settings.

Vad gäller framerate har jag satt den till att köra samma som mina skärmars uppdateringsfrekvens dvs 60 och än så länge har den inte dippat.

5. orcophant

orcophant Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    127

MINA ENHETER

Det finns många spel som får ett 670 st dippa långt under 60fps med ultra på tre skärmar, så de du lirar hör väl inte till de mer krävande på marknaden.

Last edited: 16 dec 2012