1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Fello: Billigt. På riktigt. Valfritt mobilabonnemang för 25 kr/mån - i 4 månader PLUS 50GB extra surf!
    Stäng notis
  3. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Google: P10 | P10 Fold | P9 | P9 Fold | P9a | Watch 4 | Watch 3 | Buds 2 | TV 4K | Tab
    Stäng notis
  7. Stäng notis

Säljes: Black Shark 5 Pro - 512gb + hörlurar + skal

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av Sunbringer, 29 nov 2025 kl 08:50.

1. Sunbringer

Sunbringer Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    465
    Telefon:
    Samsung Galaxy S8+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S8+
    Telefon 2:
    Sony Xperia Z Ultra
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S2 8.0
    Platta 2:
    Samsung Tab 8.9
    Hej!

Jag tänkte kolla om någon vill köpa en gaming telefon. Det är en Black Shark 5 Pro.

Den har bland annat Oled-skärm, har utfällbara, fysiska trigger buttons som är perfekta för fps-spel och 120w snabbladdning från 0-100 procent på 12 minuter.

Bra att veta är att den kan användas med datatrafik men med 3 som abonnemang, nu när de tagit bort 3g-nätet får jag inte vanliga samtal att funka. Kanske någon vet hur man kan aktivera volte om man är intresserad av det.

Som gaming-enher är den suverän.

Skärmen har en del repor från användning som syns med svart skärm. Jag kan lägga upp fler bilder. Men här kommer några produkt-bilder till dess.

Priset tänkte jag 3500 kr tillsammans med bluetooth hörlurar, skal och 120w laddare.

Eller 3000 utan hörlurar.

AISelect_20251129_084814_Samsung Internet.jpg AISelect_20251129_084759_Samsung Internet.jpg