Bloggen går inte så bra...

Diskussion i 'Off Topic' startad av urbanlarsson, 13 apr 2011.

1. urbanlarsson

urbanlarsson Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Bloggen går inte så bra och jag har inte så mycket tid, så nu ska jag lägga ner den (www.techbloggen.se).

Om någon vill ha domännamnet så byter jag det jämt mot en U8300. Från Tre med kontantkort kostar den 495Kr.

Känns lite trist men så är det ibland... Har dock varit kul att driva den. Inte för det varit mycket Android på sistone, men det är nog också därför antalet besökare minskat, så om någon härifrån tar över och skriver lite mer Androidsaker så lär det nog gå bättre. Själv fyller min son ett år och jag letar nytt jobb, så tid har jag inte mycket av som det ser ut (har ett jobb också, vill bara inte vara kvar här).

2. nonajme

nonajme Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Här finns lite intresse. Men har några frågor.

Du vill byta jämt mot en U8300. Som du säger kostar 495 kr. Så är ett köp för 500 kr intressant? Borde det ju vara ;)

Vem betalar överträdelseavgiften? Köparen eller du?

Vad ingår? Bara domänen eller även gamla poster i bloggen?

3. urbanlarsson

urbanlarsson Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Jag kan betala överföringskostnaden (tror den är 120Kr).

Hade inte tänkt skicka med något men alla poster är ju öppna och tillgängliga, så finns inget hemligt där direkt. Om du vill ha något därifrån så kan du nog få det, ska som det går att göra en backup av databasen som du kan få samt zippa upp hela webserverkatalogen.

Så ja, 500Kr är acceptabelt, jag använder 120 av dom för att göra överföringen. Ska kolla så det inte är mer bara men tror det är vad det kostar.

4. nonajme

nonajme Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Skickat PM.