Bluetooth headset problem Sony SBH20

Diskussion i 'Sony & Sony Ericsson Allmänt' startad av possession, 19 nov 2013.

  1. possession

    possession Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 nov 2013
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej har köpt en Sony SBH20

    Men nu efter ha testat den med 2 mobiler har jag nu upptäckt ett problem att ljudet låter som du har en hörlur halvt tryckt i mobilen.

    Det är det enda sättet jag kan förklara hur ljudet låter, testa att koppla in den halvt i mobilen.

    Men min kabel är helt inkopplad det är det roligaste. Så, har något nån anning om varför ljudet är så och hur jag kan lösa detta?

    För ljudet kan gö seriöst inte vara såhär på mobilen. För det är inte ens normalt ljud, låter gö fan som kabeln inte ens är intryckt helt fast den liksom är det?!

    Låter ungefär som du har Equalizer på Live när ljudet spelas upp på båda telefonerna, fast den inte är ens det.

    Så hjälp gärna, dom funkar jättebra annars. Känns bara som jag har missat något för ljudet kan seriöst inte vara såhär.

    Testade nu andra hörlurar som är 2 meter långa och inte var meningen alls varför jag köpte dom här och ljudet funkar då as bra!

    Meningen med detta headset förutom bluetooth delen var att inte behöva ha en gigantisk sladd runt mig.

    Så varför i helvete funkar inte deras hörlurar då?

    Vill gö fan inte ha en gigantisk sladd, därför jag köpte denna.