Jag sitter också i samma sits, är väldigt sugen på att skaffa en DHD men såg på nätet att det väntas komma de nya Tegra 2 mobilerna i början av nästa år :/ Ska man vänta eller inte?? :/
Ahh jag fick just in hela season 5 av lost på minneskortet och orginalspelaren spelar upp den utan minsta lagg/hack och underbar quallitet ,all tråkig väntan är löst bara och ta upp och titta och när dom 16 timmarna är slut så har jag hela sista årets avsnitt i datorn . Lite pul är det att få allt och funka med telefonen ,men sen!!!! Woahhhhhhaha vilken maskin ,du liksom har ALLT i ett litet skal i fickan .
Tack för all info ska nog skaffa den ändå. Men alltså hur är filmer och sånt? För när jag först såg serier som t.ex. family guy på min kompis iphone 3gs så såg det sjukt fint ut, och då va tom family guy 4:3, nu i denna säsong har dom flyttat över till 16:9. Är det skarpt eller pixligt? OCH EN STOR FRÅGA FÖR MIG: Jag använder ALDRIG 3G, ifall jag stänger av 3G och har wi-fi på ungefär 1 tim per dag och inte använder mobila internetet, håller batteriet mycket längre än vad andra har rapporterat va? Lyssnar på musik dock.
Kan svara på din första fråga med att Family Guy funkar ypperligt har kört med både högupplöst mp4 och avi filer och det funkar och ser väldigt bra ut. Kolla American Dad också, roligare!
Jag har haft min DHD i en vecka nu och är väldigt nöjd med den. Hade en SGS innan. Nu när jag har laddat bateriet ett antal gånger så har jag ca 70 procent kvar när jag kommer hem från jobbet. Det är som flera andra redan har påpekat. De som har problem skriver mer på forum än de som inte har problem. Just nu finns det enligt min uppfattning ingen bättre androidlur än DHD.
Ok. Med vad den ska synka eller inte kan jag inte hjälpa dig med. Hoppas du lyckas lösa det. Lycka till
Bara att ha is i magen min funkar riktigt bra har segat ner sig nån enstaka gång men inget allvarligt och det kommer men all säkerhet fixas till med nån update. Kul att du nämner Aino just tog väll ett halvår innan SE fick hyfsad ordnig på touchen i den.. vet inte hur många sånna vi fick reklamera för att dom inte fungerade som tänkt! Barn sjukdommar är tyvärr nått man får leva med om man skall va först ut dock är det inget HTC kommer sitta på röven och inte ge järnet för att fixa till asap.
Så kan det givetvis vara, även om det är en radda barnsjukdomar. Jag är ovan med situationen, eftersom jag bara haft en tel som gick sönder. Då har jag ändå haft 2st/år. Jag har definitivt inte haft en tel där det går att svara, och ibland inte.
Vad är det för video som funkar med DHD? Alltså om man skall rendera för absolut bästa kvalité Vad ska man köra med för upplösning, fil format mm
Jag var en av dem som köpte en Magic första dagen den kom ut i Sverige. Jag blev helt såld direkt. Jag bytte sedan ner mig till en Spica. När jag nu har använt DHD i drygt en vecka så är det svårt att se om inte detta är den bästa tekniska pryl jag använt. Visst finns det brister i framför allt ergonomin (avstängningsknapp och volymknapp) men det uppvägs av hur rapp den är. Jag har de senaste dagarna installerat appar så att internet nästan stängde ner och ändå: 0,9 GB ledigt internt minne. UNDERBART.
Jag har inte fått kläm på det ännu ,det verkar lite hipp som happ . Jag provar mig fram ,och skriver ner vad som går . Mina avsnitt av lost är 349 MB stora är "SWESUB.HDTV.XviD-STOL.avi" 624x352 bildpunkter och fungerar perfekt Dom är vad jag har i nu ,tyvärr hittar jag ej lappen på dom andra som funkat
DVDrippar och HDTV rippar verkar funka. Dock när man kör 720p eller 1080p laggar det ganska friskt. Inte så konstigt kanske.
LAGG problemet fixades och debugging grejen. Annars har telefonen inget problem alls, super nöjd med mitt köp
Men jisses, det är ju ingen skillnad beroende på vilken serie det är, jag har kunnat spela alla möjliga filmformat men jag har spelat dom i rockplayer och inte den inbyggda, spelar roll om den inbyggda inte fungerar med alla format när man enkelt kan ladda hem en annan spelare.