Fråga: Bra videoredigering

Diskussion i 'Chrome OS' startad av ftangstrom, 11 aug 2017.

  1. ftangstrom

    ftangstrom Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2012
    Inlägg:
    1 318
    Mottagna gillanden:
    142
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Oneplus 5T

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Oneplus 5T
    Har börjat filmat lite med min Dji Phantom 3 och vill göra videos. Har hittills använt Dji Go appen för videos och funkar bra men vill tänka ner den i full kvalité och göra dem. Tips på webapp eller androidapp som man kan använda för att åtminstone göra lite schysst videoredigering i 1080p.
     
  2. thexps

    thexps Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jul 2012
    Inlägg:
    882
    Mottagna gillanden:
    268

    MINA ENHETER

    Om du endast har tillgång till Chrome web Store är utbudet inte så stor tyvärr.
    Men har du en Chromebook från 2017 eller något modernare äldre så kan du aktivera Google playstore. Där har du ett markant större utbud.
    Googla på hur du aktiverar playstore.

    Sen är Chromebooks till största del inte utrustade med speciellt kraftfulla specifikationer, så räknas inte med att det kommer gå snabbt.

    https://www.google.se/amp/www.androidauthority.com/best-video-editor-apps-android-716248/amp/
     
    bernard, ftangstrom och SHM gillar detta.
  3. ftangstrom

    ftangstrom Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2012
    Inlägg:
    1 318
    Mottagna gillanden:
    142
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Oneplus 5T

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Oneplus 5T
    Jo jag har android appar. Skrev det ovan. Ska kika länken. Har testat en app hittills men den var katastrof jämfört med Dji Go egna redigering.
     
  4. N6290

    N6290 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2012
    Inlägg:
    3 362
    Mottagna gillanden:
    1 722

    MINA ENHETER

    Jag skrev detta i annan tråd troligen, men jag har alltid använt Youtubes videoredigerare på min Chromebook. Den stängs tyvärr ner snart, så den utgör kanske inget alternativ för dig.