Kul att det funkar. Du har ju theme chooser nu oxå. Det finns en del bra teman att ladda ner på xda. Tex. https://www.dropbox.com/s/yjstlbwbel2s34y/NTSense-bm-supercircle.apk Sent from my HTC Magic/Dream using Tapatalk
Trodde du hade fått igång den? 10 min låter lite länge, min tog väl 6-8 min. Men vänta lite till. Annars får du pröva att wipa och köra igen. Det händer att filer går sönder vid nedladdning så prova ny nedladdning också. Sent from my HTC Magic/Dream using Tapatalk
Menar du då att wipe och installera om allt? eller bara att wipa cachen osv. BTW bör jag köra factory reset på wipe innan jag installerar?
Ja, wipa allt. Factory data, dalvik osv. Sen flasha allt igen. Folket på xda förespråkar tom ett prog som heter superwipe för att få bort allt gammalt. Har inte använt det själv och har aldrig behövt. Sent from my HTC Magic/Dream using Tapatalk
Nu funkar det iaf, kunde skriva in mitt google-account, men mitt nät verkar inte funka, får ingen teckning. Kanske fixas till senare.. känner du igen problemet?
äh, kunde hitta min operatör iaf, 3. Har rätt så dålig teckning där jag bor dessutom, kan bero på det. Tar med min backuptelefon imorn ifall det skulle skita sig.
Jag har rätt instabil täckning här hemma men det hade jag även med stockrom och 6.35 radio. Men jag har inte haft problem med sämre täckning med just denna rom. Vilken operatör har du? Du kanske behöver ställa in apn manuellt. Jag har 3 o behövde inte ställa in nåt Sent from my HTC Magic/Dream using Tapatalk
återkommer kanske imorn bitti, ska boota om den och se om den har stabiliserat sig. Tack för hjälpen, Peace out!
Varsågod. Kul att det funkar nu. God natt och lycka till Edit: glömde en grej. det finns en bugg i den kernel vi använder. Om du har haft telefonen USB-ansluten till en dator drar luren ur batteriet fortare. Men en omstart efter urpluggning löser det. Ett par grejer till: starta spare parts, end button behavior, välj GO TO SLEEP. I cmparts kan du ställa cpu hastigheter jag kör 245, 576. jit off, dithering off, lock home in memory, lock messages in memory Sent from my HTC Magic/Dream using Tapatalk
Så där ja, funkar klockers nu. Tack så mycket, du har varit till stor hjälp. Tusen tack och ha det bra