Bugg med registrera sig som utvecklare

Diskussion i 'Frågor, support och diskussion' startad av Zooklubba, 10 september 2010.

1. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2.199

MINA ENHETER

Börjar bli riktigt riktigt ruggigt less på Google.

Runt 16 på Onsdag den 8e September så betalade jag min $25 fee för att bli utvecklare. Inga bekymmer, pengarna reserverades och det stod efter några minuter att min beställning var klar och jag skulle gå vidare till market sidan och fortsätta min registrering.
    Här kommer problemet.

Vad jag än gör kommer jag till samma signup-sida. Försöker jag gå vidare på sidan kommer jag tillbaka till samma site. Försöker jag gå in via någon annan länk blir det samma grej.

Jag har testat det på 5 olika datorer, 4 olika webbläsare på olika datorer och rensat cachen otaliga gånger.

Har för övrigt kontaktat både android market och google checkout-hjälpen och postat i deras forum utan några svar. Fick ett svar från android market att det var google checkouts "fel" och att jag kan få hjälp via en länk som inte gav något alls så det var bara en ren och skär lögn.

Fy fan vad less jag är på dem :/. Någon som har tips?

2. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2.199

MINA ENHETER

plol. Kul att det inte verkar kunna lösas vettigt...
    Känns lite sisådär. Kul att de först skyllde på google checkout.

3. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2.199

MINA ENHETER

Inatt avbröt de äntligen mitt köp. Nu fungerar det och min app är ute på market. Woho!