Problem: Buggar och fel i Lollipop för Z3 Compact

Diskussion i 'Xperia Z3 Compact - Allmänt' startad av doomenicer, 17 mar 2015.

  1. MrMad

    MrMad Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jul 2011
    Inlägg:
    86
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Efter uppdateringen till 5.0.2 så fungerar aviseringar på låsskärmen även för oss som hade problem med Exchange-policies. Knappen för att stänga alla appar är också tillbaka.
     
  2. Vipan

    Vipan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jan 2010
    Inlägg:
    659
    Mottagna gillanden:
    84

    MINA ENHETER

    Det fungerar för mig på samma sätt som förut. Jag fabriksåterställde och la in lösenorden på de skyddade wifina igen. Det hoppar igång och stänger av automatiskt.
     
  3. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    ja det gör det och ahar alltid gjort men det var väl just inställningen i strömsparandet som numera var borttaget.
     
  4. Vipan

    Vipan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jan 2010
    Inlägg:
    659
    Mottagna gillanden:
    84

    MINA ENHETER

    Det fungerar som vanligt. Gjorde en fabriksåterställing och la in lösenorden igen. Den känner av plats utan problem.
     
  5. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    ahhh ja men nej där har du fel det är inte samma sak. det han pratar om är funktionen där du har wifi avstängt men sätts på där du har sparade nätverk. du menar förmodligen att du har wifi påslaget hela tiden och att den kopplar upp när du kommer inom sparad radie. det är inte samma sak.
     
    Nicke4ever gillar detta.
  6. blackpearl

    blackpearl Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jun 2011
    Inlägg:
    131
    Mottagna gillanden:
    51

    MINA ENHETER

    Jag upplever att mobilen segar väldigt ordentligt när Bluetooth är igång och är kopplad. Har BT igång hela tiden då jag kör rätt ofta och mobilen kopplar till bilens media-enhet automatiskt och varje gång så blir telefonen seg som sirap, ibland fryser telefonen och startar om också. Det är alltid i samma situation då Spotify är igång, BT igång och jag startar bilen. Väldigt frustrerande.