Bushido Bear (tips/recension)

Diskussion i 'Spel' startad av RURAL, 22 feb 2016.

  1. RURAL

    RURAL Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    2 303
    Mottagna gillanden:
    1 247

    MINA ENHETER

    Spry Fox LLC kan sina björnar. Triple Town var en succé och Alphabear var också kul. Deras senaste satsning, Bushido Bear, har enligt mig kapacitet att bli nästa stora Android-hit. Spelet finns att ladda ner från Play Store i skarp BETA-version, troligen inte i hela världen / till alla enheter men det finns i Sverige och går åtminstone att installera på min P8.

    Kort sammanfattat handlar Bushido Bear om att försvara skogen. Elaka demoner dyker upp i logiska mönster och du Fruit Ninja-sveper längs dem för att skicka tillbaka dem till dödsriket! Spelet bygger på wave-principen där du möter större och farligare vågor av fiender så länge du pallar. När du dör, så börjar det om. Med dig får du dock lite mynt som kan användas för att uppgradera din björn och i sinom tid, köpa loss helt nya björnar med sina karaktäristika.
    Trots detta innehåll, känns spelet lite tomt i dagsläget, med enbart ett spelläge. Dessutom laggar det friskt när man kommer upp i höga nivåer. Men det är kul! Och i färdig version förespår jag som sagt en succé.
    Musik och grafik i toppkvalitet, givetvis.


    Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.spryfox.GiantSword&hl=sv
     
    nygrent gillar detta.