byta ifrån lg till zte

Diskussion i 'Blade' startad av Frigge, 16 nov 2010.

  1. Frigge

    Frigge Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 nov 2010
    Inlägg:
    85
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    hejsan. ny här o rätt ny med android
    köpte mig en lg gt540 för några veckor sen men nu då jag har läst om blade
    så har ett visst ha begär uppståt.. att den desutom går att köpa ifrån telia just nu så funderar jag faktiskt på att sälja lgn o beställa blade... men frågan är om jag gör bort mig då eller ej.. lgn om man kollar specarna har ju bra mycke mer batteri tid men de kanske inte skilljer så mycke i verkligheten.. tycker man får ladda stup i kvarten endå... det som jag har börjat stört mig på lgn e att skärmen e lite i minsta laget för surf då den e 3".

    men frågan e... gör jag bort mig om jag köper blade o säljer lgn.. tänkte eftersom lg e ju ett märke som finns medans bladen e ju rätt ny.. tänkte på buggar o sånt...
     
  2. mannyb

    mannyb Androidpamp Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    4 304
    Mottagna gillanden:
    760
    Operatör:
    Project Fi
    Telefon:
    Google Pixel 6 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Project Fi
    Telefon:
    Google Pixel 6 Pro
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    Google Pixel 4A
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S7
    ROM:
    Stock
    Du gör inte bort dig. Jag har recenserat båda (GT540 och Blade) och jag skulle 100 gånger av 100 välja Blade före GT540.

    GT540 är förvisso inte en kass lur, men Blade är bara på en helt annan nivå.
     
  3. Frigge

    Frigge Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 nov 2010
    Inlägg:
    85
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    skönt att höra... då ska den beställas, gt540 e min första android o jag gillar android i sig men förpackningen va inte så bra... den ligger dåligt i handen och i o med de så va de jobbigt att surfa... men då tar ja o beställer en blade på stört så dom inte tar slut :P