Fråga: Byta min S4 mot en Z1?

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av FuckVlingo, 9 maj 2014.

1. FuckVlingo

FuckVlingo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Haha shit, du hade mycket o säga om Z1:an. Jag kommer i princip byta allt som är stock på mobilen, så som tema, tangentbord, webbläsare, sms app, osv. Men är verkligen Z1:an så mycket sämre än S4:an eller är det bara du som har ett "beef" med mobilen? T.ex. som mig, jag är inte särskilt nöjd med min S4 nu på senare tid då den börjat bli seg efter KitKat uppdateringen. :/ Sen så har jag själv skärmskydd på min nuvarande mobil och det påverkar inte min mobils touch-känslighet, fast du kanske menar att det är Z1:s dåliga touch-display som är dålig och inte att det är skärmskyddet som gör det dåligt?

Last edited: 9 maj 2014
  2. Marooned

Marooned Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    243
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone Xs Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone Xs Max
    Platta:
    iPad 9.7" (2018)
    Känns som han har ett beef med den.

Men allvarligt talat, skapa din egen uppfattning istället. Du kanske älskar den eller hatar den. Oavsett vad vi säger.

Gå in och känn på den och pilla på den en stund i någon butik.

3. FuckVlingo

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Haha jag är inte den som strävar efter att ha det senaste bara för att det är det senaste. Men vem vet, jag kanske lyckas byta bort Z1 och lite pengar mot en Z2? ;) Aha, det låter inte så bra att den åkt tillbaka efter endast ett par dagar.

4. FuckVlingo

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Jag hade planerat att göra det, men ville först se vad folk på forumet tyckte och tänkte så att när jag väl går och känner på mobilen så vet jag vilka saker som jag ska kolla in extra mycket. Så desto mer kritik/åsikter, desto bättre blir det för mig att sen få en uppfattning om mobilen :)

5. Sweden2

Sweden2 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    560
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    iPhone 15
    Min mic var trasig när jag fick den, men pratar så otroligt lite i telefon att jag inte märkte det förens på Onsdag kväll (Fick den i måndags) och min butik hade inga Z2or så jag fick skicka in den igår. Den trasporterar till 3 nu :( Längar till en ny dock! :D

On topic då, kläm på både Z1 och Z2 så du får en egen uppfattning som de andra säger :)

Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!