/bytes/Runescape gubbe level 134! main perfekt!

Diskussion i 'Skräp' startad av samsungnotesäljesbytes, 14 aug 2012.

  1. beyorn

    beyorn Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 aug 2010
    Inlägg:
    2 225
    Mottagna gillanden:
    127
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max
    Haha, ja se där. Fick dock vibbarna av att du var allt annat än seriös i dina två senaste inlägg, my bad. :)
     
    samsungnotesäljesbytes gillar detta.
  2. Millwad

    Millwad Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2012
    Inlägg:
    1 832
    Mottagna gillanden:
    1 916
    Telefon:
    Redmi Note 12 Pro 5G

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Redmi Note 12 Pro 5G
    Riktig Jorge Salinas, vi båda har blivit trollade...
    Jag glömde logga ut hos en kompis igår och han ville vara rolig på min bekostnad, jag bor inte ens i Stockholm, bor i Göteborg och jag vill verkligen inte ha någon gubbe på något spel och speciellt inte mot min och min flickväns mobil som är värda mer än 7000 kr tillsammans.

    Ber givetvis om ursäkt för att jag glömde logga ut, dock tycker jag att du borde ha insett att du blev trollad. Brukar du ofta göra affärer med folk som skickar hjärtan till dig?
     
    chrippe7 gillar detta.
  3. samsungnotesäljesbytes

    samsungnotesäljesbytes Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    6 aug 2012
    Inlägg:
    46
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    oseeriös jävla bedragare snälla mods kan ni banna millwad lurade mig ändå till liljeholmen och döck aldrig upp ber er banna denna skojjare..
     
  4. Millwad

    Millwad Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2012
    Inlägg:
    1 832
    Mottagna gillanden:
    1 916
    Telefon:
    Redmi Note 12 Pro 5G

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Redmi Note 12 Pro 5G
    Ursäkta?

    Är jag en bedragare? Vad har jag lurat dig på?
    Jag har redan skickat dig ett PM gällande det inträffade och även förklarat i tråden att jag glömde logga ut hos min kompis igår och blev sedan trollad av personen i fråga.

    Idag när jag loggade in runt klockan 17, det vill säga till och med en timme innan du blev förfrågad om att komma till Liljeholmen, så skickade jag PM omedelbart och informerade dig om att vi båda har blivit bortgjorda.

    Sedan blir jag återigen förvånad över det faktum att du inte insåg själv att personen i fråga drev med dig, sen när byter folk mobiler värda 7000 kr mot ett gammalt sketet spelkonto? Att du sedan har fått hjärtan skickade till dig från mitt konto och fortfarande inte insett att det inte var seriöst säger mer om dig än någon annan. Jag bor inte ens i Stockholm, jag bor i Göteborg.

    Och slutligen, bespara mig dina tomma hot, du är ett B-A-R-N.
     
  5. googleye

    googleye Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 mar 2010
    Inlägg:
    2 255
    Mottagna gillanden:
    247
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 10.1
    ROM:
    CM 10
    Blev lite rädd tills jag kom till sista sidan, två high end lurar för ett spelkonto. Hehe...

    Skickat från min LT26i
     
  6. Playstation

    Playstation Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2012
    Inlägg:
    1 764
    Mottagna gillanden:
    95

    MINA ENHETER

    Fast Millwad - Det står att du bor i Stockholm, du har flera gånger skrivit i annonstrådar att du finns i Stockholm, att du kan träffas på Kungsholmen och skall något skickas är det till Stockholm ;)

    Skickat från min U20i via Tapatalk 2
     
    samsungnotesäljesbytes gillar detta.
  7. dannyh

    dannyh Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 sept 2010
    Inlägg:
    636
    Mottagna gillanden:
    86

    MINA ENHETER

    Det var tråkigt att höra om detta missförstånd. Jag själv drog mig ur eftersom jag inte kunde hålla budet. Men lycka till!
     
  8. Millwad

    Millwad Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2012
    Inlägg:
    1 832
    Mottagna gillanden:
    1 916
    Telefon:
    Redmi Note 12 Pro 5G

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Redmi Note 12 Pro 5G
    Oja, jag har dock flyttat till Göteborg, pluggar på Handels @ GU.
    TS är dock mer än välkommen att möta upp mig i slutet av månaden på Kungsholmen, han hade lite hot riktade mot mig, han kanske vill leva upp till sina ord?

    Eller i och för sig, ska man tro honom så är jag en bedragare och du en individ som säljer stöldgods, haha.. :D
     
    Last edited: 16 aug 2012
  9. nickwarn

    nickwarn Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 maj 2010
    Inlägg:
    121
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Den här tråden måste vara ett lysande exempel om hur det inte får gå till. Det var det värsta jag läst. Har sålt massvis med saker här, telefoner, plattor osv. men den här tråden fick mig och börja fundera på blocket eller tradera även för dom prylarna. Kom igen mods, här är ju ingen ordning alls.

    har alltid haft en possitiv bild av Swedroid men nu på sistone verkar det som att många siiter och fönstershoppar utan att igentligen ha för avsikt att handla.Nu menar jag inte någon speciellt i den här tråden utan överlag.

    Lycka till med affärerna, det kan behövas.
     
    samsungnotesäljesbytes gillar detta.
  10. syngve

    syngve Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 okt 2011
    Inlägg:
    220
    Mottagna gillanden:
    32

    MINA ENHETER

    Då skulle jag jag kunna möta upp dig idag i Göteborg för att intyga för andra att du verkligen bor i Göteborg om det är sant det du skriver. Det borde ju gymnasiet dig i så fall. Förresten skolan startar väl nästa vecka!?

    Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
     
    samsungnotesäljesbytes gillar detta.
  11. SpHenk

    SpHenk Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 mar 2010
    Inlägg:
    100
    Mottagna gillanden:
    15

    MINA ENHETER

    Vilken katastrofal skräptråd detta har blivit!! Tappat sitt topic ämne sedan länge iaf!
     
  12. samsungnotesäljesbytes

    samsungnotesäljesbytes Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    6 aug 2012
    Inlägg:
    46
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    inte mitt fel att dom lurar mig till en plats och skyller på facerape jävla idioter och modsen bannar ingen av dem
     
  13. Isengard

    Isengard Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 maj 2012
    Inlägg:
    1 448
    Mottagna gillanden:
    138

    MINA ENHETER

    facerape? detta är inte facebook!!!!
     
    Millwad och Janne303 gillar detta.
  14. Millwad

    Millwad Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2012
    Inlägg:
    1 832
    Mottagna gillanden:
    1 916
    Telefon:
    Redmi Note 12 Pro 5G

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Redmi Note 12 Pro 5G

    Ja, du är välkommen att möta upp mig i Göteborg.

    Och nej, jag studerar på Handels i Göteborg, inget gymnasium och ja, skolan har inte startat än men man brukar vara i god tid när man flyttar 500 km till en ny lägenhet.

    Personen i fråga, det vill säga TS, blev informerad av mig personligen att jag glömde att logga ut och detta var en timme innan vårt s.k möte skulle äga rum. Jag gjorde så gott jag kunde för att få det hela överstökat.

    Dock är det anmärkningsvärt att han inte förstod att det hela inte var seriöst, han fick hjärtan skickade till sig för guds skull..

    Jag har dessutom fått flertalet PM av medlemmar här på sidan som skickade hans posthistorik och om det stämmer så ska han ha blåst personer på pengar med andra konton så jag grämer mig inte över händelsen. Jag personligen hade inte gjort något sådant och det var ingen hämnaktion mot någon, endast en idiotisk handling an en idiot till vän, dock är jag glad att det var TS och ingen annan.
     
  15. Millwad

    Millwad Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2012
    Inlägg:
    1 832
    Mottagna gillanden:
    1 916
    Telefon:
    Redmi Note 12 Pro 5G

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Redmi Note 12 Pro 5G
    Jag personligen PM:ade dig en timme innan vårt s.k möte skulle äga rum, dessutom är du otroligt naiv som tror att någon vill byta mobiler för 7000 kr mot ett gammalt spelkonto och sedan skickar hjärtan till dig. Hur tänkte du egentligen?

    Jag ber återigen om ursäkt för det inträffade, det är ändå jag som har ansvaret för detta kontot i slutändan.

    Det är dock du som förtjänar att bli avstängd om någon, du skickar hot till mig via PM, du skrev att användaren "Playstation" säljer stöldgods, du hycklar sedan angående "dina mobiler" och slutligen, du spammar som fan.
     
  16. dannyh

    dannyh Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 sept 2010
    Inlägg:
    636
    Mottagna gillanden:
    86

    MINA ENHETER

    Hot via pm? Stabilt användarmönster.
     
  17. syngve

    syngve Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 okt 2011
    Inlägg:
    220
    Mottagna gillanden:
    32

    MINA ENHETER

    Ärligt talat så kan jag möta dig Millwall för då kan du ju få alibi i så fall som kan stärka din historia och
    det skulle ju gynna dig i denna frågan. Jag själv ställer mig opartisk ifrågan. Sicken så kallad kompis du har, låter nästan för elakt för att vara sant.
    Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
     
    samsungnotesäljesbytes gillar detta.
  18. Critical

    Critical Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jul 2011
    Inlägg:
    123
    Mottagna gillanden:
    32

    MINA ENHETER

    Det är vanligt att man går till attack när man är rädd att man ska avslöjas, det är det användaren gör. Det har på mindre än en vecka nu skapats minst 4 annonser för varenda produkt han säljer, fyra annonser för SGS3, fyra annonser för Note och snart lika många gällande detta spel.

    Jag har försökt sätta mig i hans situation men det går verkligen inte, varför läser man till en början inte reglerna som tydligt säger EN annons per objekt. Läsförståelsen kanske inte är på topp men det betyder verkligen inte att man då ska gå till attack när någon av oss informerar om reglerna. Att man sen skapar en ny annons bara timmen senare för att "den andra spammades" visar tydligt att detta inte är någon mogen eller ens seriös användare.

    Jag kan känna att Swedroid brister ganska stort på detta, något måste ju göras åt det.
     
  19. Playstation

    Playstation Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2012
    Inlägg:
    1 764
    Mottagna gillanden:
    95

    MINA ENHETER


    Det finns många användare här som är inne flera timmar per dag, talar i olika trådar, bara browsar som sköter sig exemplariskt - kanske kan någon av dessa tänka sig att ställa upp som moderator och bara rensa bort all skit?


    Jag själv kan göra det, det är uppenbart att tiden inte finns för dem idag, så varför inte lägga ut sådana simpla uppgifter på någon annan?
     
  20. dannyh

    dannyh Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 sept 2010
    Inlägg:
    636
    Mottagna gillanden:
    86

    MINA ENHETER

    Detta är dessutom samma användare som förut hade powerh0ouse som namn. Vet ej vad som hände med den. Tydligen är eventuella motdrag från swedroids sida riktade mot såna här personer tandlösa. Många spammande samt oseriösa försäljningar senaste tiden. Avtändande.