Bytes: Bytes Samsung ativ S (wp8) mot android lur

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Dawe, 12 okt 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Dawe

    Dawe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 apr 2010
    Inlägg:
    186
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Tjena!

    Jag vill byta min samsung ativ S som kör windows phone 8 mot en android telefon. Telefonen är olåst och har superb prestanda för att vara wp8. Den har samma mängd minne och samma processor som en high end lur från nokia dvs snapdragon s4 dualcore 1,5ghz och 1gb ram. Bra kamera för att vara en mobil. 4.8tums skärm med 1280x720 upplösning och minneskortsplats samt möjlighet att byta batteriet osv. 2 fördelar över alla andra high end lurar med wp8.

    Har ett 32gb minneskort som sitter i som äventuellt kan medfölja.

    Anledningen till att jag vill byta är för att jag saknar android och en del appar som jag behöver inte finns för wp8.

    Intressanta byten är sony xperia v, xperia sp, htc one s, lg optimus g, samsung galaxy s4 mini, ev. Galaxy s3 och galaxy xpress men andra kan också vara av intresse.

    Telefonen är i bra skick och inhandlad hos Netonnet den 9:e juni 2013 så garanti finns alltså kvar. Den är ej operatörslåst Bilder kan fixas. Posta i tråden eller skicka pm.

    Endast byte i Stockholm mellan 4 ögon och jag är inte ute efter att sälja den. Telefonen jag byter mot ska vara i samma skick som min och ha kvitto samt helst garanti kvar. Krav är att den är olåst eller låst till telenor. Ej rootad.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.