Avslutad: /Bytes: Xiaomi Redmi K30 Ultra 6/128GB 120hz SAMOLED

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av flipp, 5 jan 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 440
    Mottagna gillanden:
    8 372
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Säljer Redmiseriens flaggskepp K30 Ultra som är importerad från Kina (kvitto daterat 26/11 2020, tradingshenzhen). Saknar band 20 och 28. Dock har den fungerat utmärkt för mig ändå på telianätet.

    Höjdpunkten är 120hz skärmen med superhög ljusstyrka och medietekchippet som inte ligger långt efter SD865. Vid vanlig användning tycker jag denna lur kändes precis lika rapp och följsam som Mi 10 eller MI 10T Pro. Dock gör den notchlösa och raka AMOLED-skärmen upplevelsen ännu lite vassare än på ovan nämnda lurar. K30 Ultra är även betydligt mer greppvänlig än Mi 10T Pro. Anledningen till att jag ändå säljer den är att den ändå är något för tung för mina superkänsliga handleder.

    Kineisk firmware men det är enkelt att avinstallera kinabloat och installera google play. Det finns även en rysk custom rom av MIUI som ska anpassa mjukvaran ännu mer till västvärlden (i stil med Xiaomi EU), den hugade kan låsa upp bootloadern och testa den. Det finns även en tråd på xda om hur man får google pay att fungera på kinaromen etc.

    Telefonen är mer eller mindre i nyskick så vitt jag kan bedöma. Skärmskydd sitter på och två olika skal ingår tillsammans med kartong, kinaladdare och kvitto. Finns i Umeå men har gjort massor med distansaffärer här på forumet genom åren (se min profil för omdömen).

    Budstart: 2300 kr plus frakt. Är även öppen för eventuella byten.




    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Last edited: 5 jan 2021
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.