Haha sant det du säger
Kör med grip och supressor (kör ghost) och det är princip lättare att döda någon utan att sikta, bara att spraya på och röra sig pretty much pga den höga accuracyn. Har försökt bytt, tro mig
Har lirat med aug'en, commandon, ak47an, sista light machine gunnen och fan allt.. Men det jag känner är att dom sprutar ut får många kulor på för kort tid, utan att göra oerhört mycket skada. Visst, det tar inte många kulor att döda någon, men dom har sådan hög fire-rate att det är lätt (iaf för mig) att stå där som ett fån och ladda om efter 0.1 sekunder utan att man dödat någon ^^
Därför jag fortfarande kör med ak74u'an, den har bra dmg och skön fire-rate, SAMT det jag värderar mest är accuracy. Men alla vapen har sina fördelar antar jag. AK74u'an är bra på nära håll, men blir totalt stekt på längre distanser mestadels för att jag inte har något sikte. Och tex AK47an, den är grym på lite längre håll, men sprutade ut 2st magasin på en kille som låg ner utan att träffa ett skit. Dvs du måste sikta för att träffa med den.
Last edited: 25 november 2010