Canal digital apk android TV

Diskussion i 'Android TV' startad av Danux, 11 okt 2020.

  1. Danux

    Danux Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 dec 2011
    Inlägg:
    167
    Mottagna gillanden:
    28

    MINA ENHETER

    Har en Philips tv med android tv.
    Någon som vet hur man installerar canal digital apk? När jag försöker installera så får jag upp felmeddelande "Appen har inte installerats"
     
  2. Fizzy

    Fizzy Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jan 2010
    Inlägg:
    157
    Mottagna gillanden:
    33

    MINA ENHETER

    Fick samma problem. Men lyckades installera den genom aptoide appen, kan dock inte få den som ikon på hemskärmen dock.

    dessutom är den ingen höjdare att köra, går navigera med mx3 remoten jag har om man använder air mouse, men ingen behaglig upplevelse :P
     
  3. ettuP

    ettuP Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 okt 2010
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag har en Mi box S 4K med Android TV 9 men kan inte installera Canal Digital APK. Har testat att ladda ner från aptoide men får samma felmeddelanden som Danux ("Appen har inte installerats"). Kan någon ladda upp eller länka till en fungerande Canal Digital APK som går att installera på Android TV?
     
  4. CountZer0

    CountZer0 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jul 2013
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

  5. ettuP

    ettuP Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 okt 2010
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Fick det att fungera nu. Installerade aptoide appen på min android tv. (Hade laddat apk från aptoide via datorn när jag inte fick det att fungera tidigare). Sen sökte i den efter canal digital. Första sökningen hittade den inte, men testade igen efter några dagar och då dök den upp. Den fungerar, men går inte att använda fjärr för att navigera och det är inte smidig med mus och tangentbord heller. Appen finns inte med i vanliga applådan utan får gå via file x-plorer för att öppna den. Får väl nöja mig med att det ändå går att se tv och filmer i väntan på en supportad app för android tv från canal digital. Borde inte vara så svårt för dom att släppa när dom har en egen android box med appen, men dem vill väl suga ut pengar på egna boxen ett tag först.