Candy Crush Saga

Diskussion i 'Spel' startad av _Samuel_, 31 aug 2013.

  1. _Samuel_

    _Samuel_ Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 aug 2013
    Inlägg:
    314
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Många spyr nog gälla över detta spel. Men det är ett väldigt beroendeframkallande spel som du absolut kan spela gratis bara du har tiden och tålamoden. Så mitt tips är att testa det om ni inte gjort det ännu!
     
    Last edited: 1 sept 2013
  2. malajo

    malajo Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2010
    Inlägg:
    1 698
    Mottagna gillanden:
    129

    MINA ENHETER

    Tror du verkligen det finns någon här som har missat detta spelet?

    Eller ville du bara skryta om dina prestationer i spelet?
     
  3. _Samuel_

    _Samuel_ Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 aug 2013
    Inlägg:
    314
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Min tanke bakom att säga vilken nivå jag var på var att visa att spelet går att spela utan att betala något. För jag har sett att många klagar just på mikrotransaktionerna och att man "måste betala", annars kommer man inte vidare. Fast det stämmer inte. Har i.a.f. tagit bort den delen ur trådstarten.

    Osäker på om någon missat spelet, men vet att många inte spelat det. Rekommenderar därför spelet då det är ett perfekt tidsfördriv.Sedan skapade jag också tråden då jag tänkte att det skulle vara intressant att diskutera just mikrotransaktionerna samt hur spelet är uppbyggt.

    Känns ofta att spelet går ut på att ha tur, men fortfarande ger det en god känsla när man klarat av en nivå.
     
  4. The_JJ

    The_JJ Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 sept 2012
    Inlägg:
    88
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Kul spel om man nu inte har något att göra men sen så finns det så många andra spel man hellre spelar, men lite beroendeframkallande är det.
     
  5. genjuroSE

    genjuroSE Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2010
    Inlägg:
    59
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    CCS är ett galet bra spel men Puzzle & Dragons passar mig mycket bättre. Hoppas det kommer till Sverige snart! <3
     
  6. Abaddon

    Abaddon Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 aug 2010
    Inlägg:
    37
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Vägrar i princip att spela spel som spammar sönder vänners facebook ( vet att man kanske inte måste ansluta till FB men vet inte hur många inbjudningar jag fått till den skiten!! ). Det må vara hur bra som helst!

    Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
     
    PhR34k gillar detta.