Säljes: Canon EOS 400D + Canon 28-105mm f/3.5-4.5 USM + tillbehör

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Lunait, 16 aug 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Lunait

Lunait Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag vill sälja min systemkamera, en Canon EOS 400D. Den fungerar finfint, jag köpte den själv begagnad och har använt den ganska sällan. Med kameran följer ett Canon-objektiv, 28-105mm f/3.5-4.5 USM. En bra kombination, tycker jag, som tar fina bilder.

Jag har tagit ca 500 bilder med denna kombination av kamera och objektiv; jag köpte båda begagnade och vet inte exakt hur mycket de har använts innan jag köpte dem. Gummigreppet på vänster sida av kameran (sett bakifrån) är lite slitet, och den lilla "ögonmusslan" (länk) saknas tyvärr, men annars är kameran i bra skick. Objektivet likaså.

Tillbehör som medföljer är: batteri, linsskydd, lock och motljusskydd (EW-63), originalkartong till kameran, manual, USB-kabel, batteriladdare, två minneskort på 2GB vardera, minneskortläsare (USB), 3 DVD-skivor (en om objektiv, en Digital Camera Solution Disk och en med instruktionsmanualer), USB-minne med Digital Photo Professional och CHDK-filer, samt en fjärrutlösare (RS60-E3).

Pris: 3600 kronor. Kan hämtas i Lund eller skickas med posten; i det senare fallet betalar köparen frakten.

Last edited: 17 aug 2011
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.