Casta Huawei skärm till datorn?

Diskussion i 'Applikationer' startad av Failwings, 5 okt 2019.

  1. Failwings

    Failwings Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 mar 2014
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Samsung har ju Samsung Air om jag minns namnet rätt. Du junde styra telefonen från datorn och öven tvärt om.

    Jag vill bara kunna få mobilens skärm i datorn, windows 10s egna funktion är avstängt just för Huawei P20 Pro iaf.
    Om jag kan interagera med skärmen är det bara ett plus.

    Har letat på huaweis sidor efter något liknande men inte hittat något.
     
    knutars gillar detta.
  2. Snah

    Snah Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 okt 2011
    Inlägg:
    620
    Mottagna gillanden:
    143

    MINA ENHETER

  3. Failwings

    Failwings Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 mar 2014
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag lyckas bara få mobilen att synas i PC'n men kan inte styra PC'n från mobilen. Det gjorde jag med TV med min Samsung Tab för 5 år sedan. Vet inte vad jag gör för fel.
     
  4. Snah

    Snah Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 okt 2011
    Inlägg:
    620
    Mottagna gillanden:
    143

    MINA ENHETER

    Lite oklart vad du egentligen menar nu. Du skrev först att du vill "kunna få mobilens skärm i datorn", men nu att du inte kan styra PC:n (Windows) med mobilen, sen om din TV. Du vill alltså kunna göra alla dessa saker? ;) TeamViewer är det jag använder till just det. Det kan dock vara så att din mobil och TV inte stöds än (Windows stöds alltid). TeamViewer ska automatiskt ladda ner extra tillägg om det behövs för just dina enheter. För min nya Philips Android TV var det de första månaderna bara möjligt att visa skärmen från andra enheter, inte styra den. Det funkar nu sen några månader tillbaka. Vad har du för modeller?