Problem: CAT S62 Pro med FLIR värmekamera

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av sea, 13 feb 2021.

  1. sea

    sea Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 feb 2021
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Har precis införskaffat en Cat S62 pro med FLIR värmekamera, och testat den funktionen lite.
    Verkar vara ett vettigt verktyg med hänsyn till min profession, och telefonen känns helt okej i övrigt också.
    Men... i värmekameraläget går det att använda olika "paletter" när man fotar eller filmar, lägen som järn, lava, varmvit etc.
    Men dessa paletter har plötsligt bara slutat fungera. Det enda läget som går in är järn, vilket iofs räcker till för att mäta fram varma eller kalla partier, men ändå...
    Någon som hunnit vara med om något liknande? Eller gör jag nåt galet (tycker jag testat alla tänkbara inställningar)

    //Erik
     
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 760
    Mottagna gillanden:
    44 763
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Du kan ev. testa återställa inställningarna för kamera-appen genom att välja "rensa data". Du bör kunna hitta appen under inställningar->appar.
     
    Kristy gillar detta.
  3. sea

    sea Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 feb 2021
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Testat, men tyvärr utan resultat...
    Kanske svajig mjukvara?
     
  4. nexus^6

    nexus^6 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2016
    Inlägg:
    2 298
    Mottagna gillanden:
    9 667
    Telefon:
    Samsumg Galaxy S7

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsumg Galaxy S7
    Det kan vara någon uppdatering av app som förstörde mer än den gjorde nytta. Prova att tabort appen, rensa cache, hämta appen pånytt och se om det hjälper.

    Leta / Googla efter en tidigare version av appen och se om det funkar och sedan välja i moiblen att inte uppdatera automatiskt utan gör det manuellt någon gång i veckan och skippa den appen.