Censurerad Youtube?

Diskussion i 'Hero' startad av ekimzaid, 12 mar 2011.

  1. ekimzaid

    ekimzaid Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 apr 2010
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Nu blir jag less!:mad: Jag har ett problem med min Hero och jag har inte kunnat hitta lösningen nånstans eller nån som kan förklara för mig hur jag ska fixa detta.

    Jag kan inte se samma videos på telefonen som jag kan se på datorn. T.ex. Jag har en video (Lo-rider - Skinny Uncensored Version) i favoriter på youtube som telefonen vägrar visa upp... Trots att jag är inloggad på youtube-appen! Jag går såklart in på inställningar för att se om SafeSearch-filtreringen är på och det är den, men den är helt grå och går inte att ändra på! Jag testade vidare såklar med diverse ful-ord typ b**bs och as* för att se om det verkligen gällde censur och visst vare det! Censur!!! D'OH! :cry: :mad:

    Någon som har samma problem? Någon som vet hur man fixar det? Någon som vill kommentera det här?

    Hjälten är helt orginal... ingen root ellet sånt.
    (prognummer: 3.36.405.1 CL199109 release-keys)

    Tacksam för svar!
     
  2. DreamHawk

    DreamHawk Android Medlem

    Blev medlem:
    28 maj 2010
    Inlägg:
    6 113
    Mottagna gillanden:
    420
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 7

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 7
    ROM:
    IOS11
    Telefon 2:
    Google Galaxy Nexus
    ROM:
    LineageOS
    Alla filmer på youtube är inte tillgängliga på mobilen. Det är en inställning den som laddat upp klippet kan göra.

    Sent from my HTC Desire using Tapatalk
     
  3. keylogger88

    keylogger88 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 sept 2010
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    De flesta finns om du går in via webbläsaren till YouTube då kommer du till en mobil sida. Du kan se att du har mer utbud än vad du hade via appen. Haken är att filmens kvalité blir en aning sämre.