Ringer TNT nu för att höra när den leveras idag och får svaret att den inte levereras som det står på deras site utan att de försökt nå mig på ett telnr de inte vet. Mao är kvitto nu inskickat och jag ska betala tull och får den nästa vecka. TNT ska dock ha en eloge för att de har noll sekunder i väntetid där borde comhem göra ett studiebesök. /R
Jo min har stått som skickad sen den 10/8 också. Märks om jag får något svar på min ticket. Hade förhoppning att få den denna vecka, men lär bli nästa vecka istället. Jaja den som väntar på något gott väntar aldrig för länge
Beställde även det här fodralet http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_203590.html som iaf på bild ser rätt tjusigt ut! Sen använde jag mina points och beställde ett par xiaomi pistons v3 för en hundring.. On a roll!
Måste säga att TNT har en jävla bra kundservice! Ringde imorse för att höra om dom fått mitt mail, de svarar direkt som vanligt utan väntetid och är trevliga och löste mitt ärende asap. 14 Aug 2015 07:26:07 Stockholm Released By Customs Chansen finns att jag har "henne" innan helgen. EDIT: Längtar nu hem då min mammalediga fru tagit emot paketet. /R
Fick min idag Riktigt nöjd! Tycker det är väldigt bra flyt i windows. Har någon lyckats uppgradera till windows 10 samt android 5.0?
Fick också min idag och tycker och undrar samma sak! Win10 borde dock komma efter några uppdateringar. /R
Jag har ju redan skrivit det en bit bak i tråden att jag kör Win10 på min och allt fungerar fint. Jag gjorde en update via Windows Update.
Trivs riktigt bra med min men känner inte att jag behöver den så säljer min. Pma om intresse finns. /R
Nyfiken på vad man fick för pengarna och man fick mycket för pengarna. Tänkte ha på väg till jobbet men för många stopp och för lite sittplats stoppar detta således kommer den bara ligga hemma och vila, lika bra sälja då. /R
Nu kan jag iaf spåra mitt paket. Har inte kommit så långt ännu men ändå 2015-08-15 04:24 ORANGE POST N.V, Nederländerna/Holland Elektronisk förhandsinformation har mottagits 2015-08-14 17:01 Amsterdam, Nederländerna/Holland Transport av försändelsen har påbörjats Så förhoppningsvis dyker den upp nu i veckan