Jag vet att du, NoSense, tokas, capital, Joppe m.fl. skickar egentligen det man ber om. Och jag respekterar att ni kanske inte vill ha lvl 3 archers men då har vi ett problem: Jag som ligger lite efter väljer att gå efter det ni skriver att ni vill ha istället för att höja min egna ratio... Så att ha en regel på en sån grej är både idiotiskt och kommer skapa irritation.
Ta in rätt folk istället som har rätt tänk...
Förra "omgången" hade jag 1100 i mottagna trupper och 600 i donerade. Då skickade jag där jag hade något att skicka (för att förtydliga; jag skickade alltså INTE om det stod drake och jag inte har någon drake). Min ratio var då 05 vilket INTE enligt våra regler var ok. Vilket gör mig lite irriterad för jag såg folk som hade skickat 5 trupper och inte tagit emot något... Ska hans 5 trupper då vara bättre än mina 600?! Jag ligger nästan alltid 3:a i våran klan (innan varje omgång avslutas) i skickade trupper och då skickar jag bara sånt som folk ber om. Så för mig är det helt ofattbart att det inte är bättre än att uppfylla ett ratio...
Jag gillar den här clanen eftersom jag som jag skrev i CoC jag har varit med från början (om man räknar med min gamla by) och vill vara kvar för jag är otroligt tacksam för allt bra ni skickar. MEN det är för mig helt ohållbart att vara med på att vi tar in alla som vill för att sen få en massa goblins lvl1 eller annat trams i CC.
Clanen är full och konkurrensen hårdnar. Vi kanske ska släppa på tänket "alla får vara med" och strypa reglerna för nya medlemmar lite?
Last edited: 8 januari 2014