Sugen på en nystartad clan som donerar och hjälper varandra ? Clan war 1-2ggr i veckan. Joina då svenska marinen
Startat klan med 2 polare. Namnet är flipchill. Level 4+ troops. Tanken är CW 1 gång i veckan om vi får ihop tillräckligt med folk. Lvl på oss är 75, 77, 91.
Kolla in den lilla klanen "Partaj" också.. bara svenskar som är vettiga. Allt ifrån lvl 50 till 115. Vi har dock svårt att köra clan war just nu eftersom några är inaktiva.
Det finns sedan ett tag tillbaka en systerklan till Swedroid som är helt inriktat på CW som heter Cwedroid #9GYYGYLU Vi kör CW hela tiden och vinner för det mesta. Välkommen att ansöka om ni uppfyller nedan kriterier. Minst TH9 Inga rushade baser lvl 6 archers Hög närvaro, 100% i CW. Aktiv i chatten (iallafall läsa den) Skriv något på svenska när ni ansöker så att vi vet att ni kommer härifrån.
Min son laddade ner COC appen och spelade på sin surfplatta. Surfplattan kraschade och återställdes till startläge, alla appar försvann alltså. Hur göra för att komma tillbaka till sin profil och fortsätta spela ? Laddar jag ner COC appen nu så får han ju börja om från början ?!
Synd att vi inte håller ihop... Vi är stommen kvar och det är många som inte krigar.. Vi kör även 3 krig i veckan så jag röstar för att vi ska slå ihop igen!