Nej det ser inte bra ut. För någon dryg vecka sedan gick jag från cog 1.15 med org inställningar till CM7. Upplevde en rejäl försämring av batteritiden. Körde med den fram tills igår eftersom det inte blev någon bättring. När jag hade cog så klarade jag mig i två dagar med medel anv innan jag var tvungen att ladda, med CM7 klarade jag mig en dag men lite anv.
Lade igår in cog 1.3 för att få tillbaka bra batteritiden. Snabb som attan är den bästa verkligen, men lika usel batteritid som med CM7.
Jag kör nu cog 1.3 med org inställningar. Har inte gjort några ändringar alls med kernel , OC/UV, modem eller liknande.
Har även under dagen kikat med wheres my droid power och det som dragit mest batteri är min luncher, LP+ som hade dragit 6%.
Har idag inte använt mobilen alls mycket. Läst en del på swedroid och ringt några korta samtal. Det är allt.
EDIT: Kan även tillägga att min brightness är på det lägsta och har varken haft wifi, gps eller synk på. Slår alltid på det när jag ska använda det men har alltså idag inte haft nåt av det på.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Last edited: Jul 27, 2011