Comviq Kompis som Surf?

Discussion in 'Allmänt' started by FortuN, Jun 4, 2011.

1. Star

Star Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har Tele2 kompis surf med 1Gb, tyvärr så känner jag lite lurat då jag betalar 89 kr för abonnemangen och 70kr för ringning, sms. Min räkning brukar blir det 165kr. De säger också att man får fri surf för 3000sms, 0kr samtal för alla som har tele2, comviq. De flesta i min familj har Comviq kompis så jag borde kunna ringa dem gratis samtal. Men ändå betalar jag 70kr extra. Sen surfar jag aldrig 1GB, kommer bara 400MB i månaden. Så jag känner fan lurad av dem, är inte nöjd med den abonnemangen. Så jag funderar på tanka 195kr för COmviq kompis.

2. Mikey

Mikey Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Du ringer självklart gratis till folk med tele2, om tele2 säger att du ska göra det. Däremot har du förmodligen en startavgift på uppemot en krona. Dessutom brukar samtal till folk utan tele2 vara ordentligt dyra, så det är inte konstigt att du kommer upp i 70 kronor per månad i startavgifter / minutavgifter till andra operatörer. Det är inte tele2 som luras, det är antingen så att du inte har kollat upp priserna ordentligt eller inte vet hur du brukar använda ditt abonnemang.

3. Erknlssn

Erknlssn Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Kolla upp fakturan så ser du exakt vad du betalar för. :-)

Sent from my Nexus S using Tapatalk