Comviqappar - hur tar man bort (är nybörjare)

Diskussion i 'Blade' startad av ollonborre, 26 jan 2014.

  1. ollonborre

    ollonborre Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jan 2014
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej,

    har försökt att läsa hur man ska ta bort förinstallerade comviqappar etc på en blade. Men jag fattar inte.
    Jag är helt nybörjare med mobiler occh android och flasha, roota etc. etc. innebär inget för mig.

    Ni andra är för smarta, så kan någon förklara det enklare? Som om jag vore en 4-åring :)
     
  2. Buzz

    Buzz Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2010
    Inlägg:
    4 682
    Mottagna gillanden:
    2 038

    MINA ENHETER

    Om du är så nybörjare så kanske du bör fundera över om det är så viktigt att ta bort dem? Kanske bör du vänta lite tills du känner dig mer trygg med det du har?
     
    x10_minipro gillar detta.
  3. kalleboston

    kalleboston Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 feb 2011
    Inlägg:
    698
    Mottagna gillanden:
    194
    Telefon:
    Byter ofta

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Byter ofta
    Tjena ollonborre!
    Tyvärr kommer ingen här vilja servera en färdig lösning åt dig ;)
    Men läs gärna en guide, t.ex den här http://www.androidauthority.com/root-android-277350/ , och
    försök lära dig om vad som görs och varför. Hämta inte första bästa rootkit. Man vet aldrig vart det slutar om man inte är så insatt :) Lycka till!

    Skickat från min LG-D802 via Tapatalk 2
     
  4. x10_minipro

    x10_minipro Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 feb 2011
    Inlägg:
    1 093
    Mottagna gillanden:
    115
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Xiaomi Pocophone F1

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Xiaomi Pocophone F1
    ROM:
    ParanoidAndroid