Comviqs chatt - Fungerar den för någon?

Diskussion i 'Allmänt' startad av matte79, 22 jun 2013.

  1. matte79

    matte79 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2013
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej.
    Är nybliven Comviq kund då jag nappade på detas erbjudande av Samsung S4.
    Har lite frågor som jag vill ta med dem.

    Mitt problem är följande:
    När jag via min profil där jag har registrat mitt nummer försöker starta en chatt vill de jag ska välja vilket nummer ärendet gäller.
    Denna ruta är tom.

    Har skapat ett ärende på detta där man skulle fått svar efter 24 timmar.
    Denna skapades i måndags. Inte hört något.
    Facebook har jag inte och vill ej skaffa det heller.

    Ringer jag till dem blir man hänvisad till deras effektiva webtjänster eller chatt.
     
  2. MechaniX

    MechaniX Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2010
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Oneplus 6 8/128GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Oneplus 6 8/128GB
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Hade inget problem alls med chatten då dotterns telefon behövde få sitt nya simkort aktiverat. Det löstes på 5 minuter.
     
  3. kenuswe

    kenuswe Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 nov 2010
    Inlägg:
    303
    Mottagna gillanden:
    63

    MINA ENHETER

    Har du lagt till ditt nummer/abonnemang? Om du loggar in så har du uppe "Profil" och ditt namn under. Till höger där ska det finnas ett "+". Tryck det, följ instruktionerna och lägg till ditt nummer. Sedan borde chatten fungera (eller i alla fall borde ditt ovanstående problem vara löst med val av nummer)
     
  4. matte79

    matte79 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 maj 2013
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Japp, har lagt till mitt nummer. Men rullgardinen är tom när man ska välja vilket nummer ärendet gäller.
     
  5. jnsson

    jnsson Operatörsnörd Moderator

    Blev medlem:
    9 jun 2011
    Inlägg:
    20 361
    Mottagna gillanden:
    9 363
    Operatör:
    Tele2, Telia
    Telefon:
    Xiaomi Redmi Note 5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2, Telia
    Telefon:
    Xiaomi Redmi Note 5
    ROM:
    Pixel Experience
    Platta:
    Huawei MediaPad T5 32GB 4G
    Platta 2:
    Chuwi Hi10 Plus
    Övrigt:
    Chromecast 2nd Gen, Mi Band 4, Google Nest Mini
    Sist jag använde chatten, vilket i o för sig för över en månad sedan, så fungerade den utan problem för mig. Jag kan i o för sig också ringa då jag har kontantkort
     
  6. b.carlsson

    b.carlsson Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 maj 2011
    Inlägg:
    54
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har haft samma problem, ska testa lägga till nummer och namn ordentligt igen.