Connectings fanclub-tråd

Diskussion i 'Windows, datortillbehör & komponenter' startad av Dirk Diggler, 14 mar 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Reconnnn

Reconnnn Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    263

MINA ENHETER

Alla utom du tolkade det på samma sätt som jag. Bara för att du vill hitta konstigheter så behöver det inte betyda att du har rätt.

Kan du vara snäll att sluta trolla denna tråd nu?

2. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER

Trolla ??.... jag tycker uppriktigt samt bestämt att allting angående en Windows Phone är rent "skit".

Det finns inget bra i den här låsta/usla luren enligt min mening.

Och det kommer även "marknaden" att visa, det kommer att bli fiasko !!

Mycket tragiskt att Nokia kommer att dras med i och med att de lurades av MS:cry::cry:

SweDroid !! vad är det ??;) Identitet ?

3. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

jag tror windows phone kommer plana ut en hel del mot ios tex då det är samma typ av människor som dras till systemen. det är ju bevisligen ett mycekt kompetent system som hitintills är enormt stabilt och väloptimerat. Icke att förglömma är oxå att google vandrar med stormsteg mot mer astängda dörrar medans ms gör precis tvärtom idag.

Jag tror och hoppas på att det tar plats det behövs lite nytänk och roliga men ändå funktionella system.

4. Reconnnn

Mottagna gillanden:
    263

MINA ENHETER

Varför får vi inte diskutera något vi gillar utan att du ska kritisera det?

Måste vi tycka precis som du?

Vad vinner du på att vi inte diskuterar WP7?

Vi har alla uppfattat din åsikt.

Har du testat någon WP7 telefon längre tid än några minuter i en affär?

Själv så föredrar jag Android men jag kan verkligen förstå att folk gillar WP7.

Försök att förstå att vi inte alla är lika och kan ha olika åsikter.

5. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER

Jo men nu har jag framför "MIN ÅSIKT" i ett ANDROID-forum.....

Jag anser att en Windows Phone är rent "SKIT" ( med massor av skäl)

6. Bobby83

Bobby83 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    361

MINA ENHETER

Det är snarare tvärtom. Folk som köper Apple produkter är oftast väldigt lojala mot märket. Medans majoriteten av människorna som köper Android mobiler bryr sig knappast om öppenhet eller flasha roms eller att det är just en Android mobil.

Om Windows Phone tar mer marknadsandelar kommer det vara från Blackberry och Android, inte så mycket från iOS

7. Reconnnn

Mottagna gillanden:
    263

MINA ENHETER

Noterat vet visserligen inte vad jag ska göra med informationen men jag ska komma ihåg den till en vacker dag och fundera vidare på allt du sagt då.

Detta är off topic (allt som inte har med android att göra). Vill du prata om android så finns det en massa andra forum för detta.

8. danielc.se

danielc.se Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5
  9. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER

Vad menar du ?.... ska "smågrabbarna" själv ostört kunna lura andra "smågrabbar" att köpa en sunkig Windows Phone ?

Det gäller ju att lära sig att "kritiskt" granska allting och en Windows Phone-lögn punkterar man ytterst lätt !!

10. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

tveksamt... dom inbitna sitter ju kvar men förstagångs-personerna kan säkerligen hoppa över. Sen oavsett vad man gillar så finns ju oftast intresset för teknik och man vill testa något nytt. Jag tror det kan bli ett riktigt bra system och speciellt med ms enormt vänliga inställning till full access till systemet osv. Skönt att se att även den äldsta hunden kan lära sig sitta ;)

Blr lite komiskt dock när den mest stängda går mer mot öppenhet och dom andra gör precis tvärtom :)

EDIT: Vidare måste ju windows phone vara ett ypperligt os för äldre människor. lätt att första och komma igång med och "funkar bara" dvs lite iphone men med ett enklare gränssnitt.

Tycker det är dags att växa upp från 90-talet och sluta vara ms-hater ;)

Last edited: 15 mar 2012
  11. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

google har blåst miljontals människor med undermålig kvalite i flera år så det verkar ju gå rätt bra ;)
    jag älskar dock ännu min galaxy nexus ;)

12. Reconnnn

Mottagna gillanden:
    263

MINA ENHETER

Har du någonsin använt en WP7 telefon mer än i en butik?

Var snäll att lägga ner nu det tjänar inget till.

13. Bobby83

Bobby83 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    361

MINA ENHETER

http://www.reuters.com/article/2011/11/25/us-cellphones-study-idUSTRE7AO00420111125

84% av dem som köpt en Iphone kommer fortsätta med det. Bara 60% av Android ägare kommer köpa en Android nästa gång

14. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER

Jo nu har du fortfarande inte kommenterat det "unika" som jag tidigare frågade om.

Varför ska jag vara "snäll" och lägga ner ? En Windows Phone är rent "skit" enligt min bestämda mening.

Sen ÄR vi i ett ANDROID forum....;)

EOD, nu måste jag sova....

15. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

statistik vet vi ju alla dock är eg ingenting man kan lite på alls eg... det är tomma bevis men självklart kan jag tänak mig att iphone-users känner så det fanns ju inget annat lika smidigt att byta till innan men det finns det nu och med windows 8 så kommer det ändras.. garanterat och det kommer vinna mark på företagen som tusan det är jag säker på.

16. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

e a r i h b l m m... priceless ;)=

17. MeemSenco

MeemSenco Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Jag hoppas du trollar annars får du låta mig kalla dig hyffsat korkad, just nu växer WP snabbare än android och Lumia ligger på många topplistor om du kallar det fiasko så varsågod, jag älskar min DHD men känner att Android aldrig blir färdigt, att WP7 på så kort tid har hunnit bli bättre och så sjukt mycket mer användarvänligt än android är faktiskt lite pinsamt, men antagligen så förbättras det i nästa android version, eller nästa, eller kanske efter det, eller lite efter det.

18. Reconnnn

Mottagna gillanden:
    263

MINA ENHETER

Om du vill fortsätta diskutera detta så gör vi det via PM INTE i denna tråd då det är halvt OT i denna tråd.

Men håller med EOD! Låt oss vara överrens om att vi inte är överrens.

Låt folk diskutera vidare nu om det dem tycker är kul alla har förståt vad du tycker det finns ingen tvekan om det. Jag kommer inte kommentera dina inlägg mer i denna tråd och jag rekommenderar starkt alla andra att inte heller göra det.

19. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

den sk "det kommer i nästa version" det kommer alltid heta så eftersom hela grundstommen är fistad från början. Jag gillar oxå android mer än något annat mobil-os men det är lixom fundamentalt åt helvete med den fragmentering som råder. Appar som inte fungerar ihop med andra osv osv.. flashar man ofta eller lägger ner mycket tid på att hela tiden hålla luren "clean" så funkar det perfekt, no doubt men nånting man betalar 4-5-6000 kr för ska fan fungera felfritt, JÄMT... som dom gör på ALLA dom andra.. dvs iphone och winphone.

Det blri lite omoget och pinsamt när man raljerar om vilket skit det är osv. Det slutade vara coolt att hata bill gates och ms redan på 90talet lixom ;) Nu kommer jag behöva installera windows hemma dock om hjag ska köpa lumia... jobbigt ;)

20. simpleminds

simpleminds Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Plun är en riktig hingst asså ;)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.