Conquest S8

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av bbn, 16 okt 2016.

  1. bbn

    bbn Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2010
    Inlägg:
    127
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Tjo.

    Ute efter en hållbar telefon och fick upp ögonen för denna när jag surfade runt på aliexpress. Ingen erfarenhet av att köpa lur från Kina dock. Stor risk att bli lurad, dvs få hem endast en förpackning utan innehåll?

    Men tillbaks till luren, någon som har något vettigt att säga om den? Verkar lovordad vilken sida jag än besöker. Fränt med extra antenn också! Enda jag kan säga är att den är aningen stor, 5". Föredrar ~4,7" som mest. Samt osäker huruvida det svenska språket går att använda i telefonen.
     
  2. conny85

    conny85 Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    19 okt 2010
    Inlägg:
    3 478
    Mottagna gillanden:
    930
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    OnePlus 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    OnePlus 6
    Telefon 2:
    Oneplus 3
    Aliexpress i sej skulle jag vara lite försiktigt med då det är en sida med fristående säljare som använder sig av domänen, ungefär som blocket eller tradera osv. Så på den sidan är det rätt lätt att bli blåst. Geekbuying är ok, gearbest, banggood, Efox, vickmall bland annat.

    Den tel du nämner känner jag inte till jätte bra men den verkar aning dyr! är det den vanliga eller Pro versionen du är intresserad av?
    Du har ju annars OUKITEL K10000s 4G (uppdaterad version av tidigare) som är en ok lur (gamla ligger på 1200kr med ett sjukt batteri på 10000mAh!) ( S versionen släpps inom kort)
    Sen har du Nomu S10 som är på ingång med prislapp på $129.99.
     
  3. bbn

    bbn Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2010
    Inlägg:
    127
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Aha, då förstår jag! Får spana in de andra sidorna då. Ärligt talat så vet jag inte om det är Pro eller ej. Du har länken här : https://m.aliexpress.com/item/32450...2947235-09401-2u6jmaU&aff_platform=y#autostay

    Landar just under 3000 kr, känns som en överkomlig summa. Ska ta och kolla upp dessa lurar du just nämnt, kanske faller mig i smaken.
     
  4. zalsson

    zalsson Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 sept 2011
    Inlägg:
    305
    Mottagna gillanden:
    107

    MINA ENHETER

    Inte behöver man vara rädd för aliexpress...
     
  5. conny85

    conny85 Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    19 okt 2010
    Inlägg:
    3 478
    Mottagna gillanden:
    930
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    OnePlus 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    OnePlus 6
    Telefon 2:
    Oneplus 3
    Det påstod jag inte heller, men man bör vara på sin vakt och läsa folks recensioner om säljaren man funderar att köpa från.
     
    bernard och bbn gillar detta.