1. Google Smart Home Summit äger rum idag kl 19:00 svensk tid. Nya Cast- & Home-enheter runt hörnet.
    Stäng notis
  2. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis

Coronaviruset

Diskussion i 'Off Topic' startad av Kingson, 28 jan 2020.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Droid82

Droid82 Guest

Jag behöver ej läsa om mitt eget inlägg, trots din nedlåtande uppmaning. Själv så tycker jag att det är skadligt att som du gör gå emot rekommendationer från regioner och Löfven osv vad gäller att uppsöka sjukvården. Själv så lyssnar jag på vad de säger. Och i fallet med artikeln så får du väl tycka att information om att en del ansvariga på KI går emot både WHOs, FHMs osv, osv syn på smittorisk är skadlig för den stackars sköra allmänheten som du tydligen måste lugna efter en så farlig och skadlig sak som att sprida lite sann information om hur vissa på KI just nu agerar. Agree to disagree.

Larsgmb gillar detta.
  2. Larsgmb

Larsgmb Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    634
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy A51

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy A51
    ROM:
    Stock ROM
    Info:
    One UI 2.0
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab 4
    Hej! Tack.
    Ja jag hade stor respekt för Corona direkt och tyckte väl att både hängslen och livrem var befogat med en okänd pandemi. Jodå jag köpte både munskydd och andningsskydd redan i januari och använde dem också.
    Tyvärr kan gemene man fortfarande bara gissa hur man blev smittad eller ens om man blivit det. Provtagning har ju släpat efter enormt i Sverige.
    Men jag tror att jag blev smittad av min dotter som i sin tur fått det på sin dagliga verksamhet där samtliga(!) i personalen ett tag var sjukskrivna.
    Mun eller andningsskydd på t.ex ICA gjorde i så fall igen skillnad för mig. Men kanske kunde några där då undgå att smittas av mig.

Page03 och Droid82 gillar detta.
  3. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    21 955
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Google Pixel 3

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Google Pixel 3
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    OnePlus 6
    ROM:
    Oxyogen Stock
    Platta:
    Google Pixelbook
    Övrigt:
    Galaxy Watch, Fossil SportWatch (2018)
    Den här tråden är stängd för tillfället medan moderaterna överlägger huruvida den hör hemma i ett teknikforum eller ej.

Nero, Etienne, RKXYZ och 7 andra gillar detta.
  4. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    21 955
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Google Pixel 3

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Google Pixel 3
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    OnePlus 6
    ROM:
    Oxyogen Stock
    Platta:
    Google Pixelbook
    Övrigt:
    Galaxy Watch, Fossil SportWatch (2018)
    Uppdatering: Den här tråden kommer att förbli stängd eftersom moderatorerna noterade en kraftigt stigande trend kring frekvensen av rapporter till följd av enbart den här tråden. Eftersom ämnet inte riktigt platsar i ett teknikforum blev beslutet att stänga tråden därför enkelt.

För de som är intresserade av att fortsatt följa statistiken uppdateras den löpande på följande sida. Till följd av att tråden stängts blir det däremot inte några fler rapporter.

Last edited: 11 maj 2020
    Themaster_82, jogge, eastbound och 7 andra gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.