Jag lovar och svär, jag tänker inte använda fusk mer än den gången jag prövar på en fusk server! Ja men jag hittar ingen aimbot som funkar där..
fast finns det verkligen servrar där det är tillåtet? vill man köra med fusk är det bara att gå in på icke vac servrar så är det lugnt.
Ja, det finns folk som medvetet har startat upp servar i syfte att man skall kunna hacka runt fritt och ha det kul. Ta dock ordet fritt med en nypa salt, för vissa begränsningar kan finnas. Vilka servrar har inte VAC-skydd då? Jag har inte sett en enda hittills. Kanske beror det på att det inte är så många?
Det finns väldigt många icke-vac-servrar. Du får bara välja att filtrera så att alla servrar syna och inte bara vac.
Det var 1.6 DH menade. Furien är bara en viss mod på en server, och vanliga ca menar han med inga speciella mod osv på cs 1.6.
Jag känner mig som honom på kassa rundor ^_^… Speciellt när man fått en chans att armera sig själv till tänderna, så dör man av hs av en pistol Sent from my Nexus S using Tapatalk
va besviken jag blir, när jag såg topicen så trodde jag att ni skulle dra igång en Swedroid server eller motsvarande. jag provade på att fuska lite ett kort tag i början av 2000-talet, inte särskilt kul om man är ensam fuskare, men om man spelade mot någon annan som hade samma fusk så vart det lite mer utmaning länge sedan jag spelade CS nu, kanske för att jag tröttnade på alla n00bs som fusk anklagar hela tiden :S
In på thegraveyard.se eller. Com å lägg till serven. Finns en hel del bra spelare där så då blir det ingen fusk anklagning Sent from my Samsung Galaxy S2 using Tapatalk
håller på att fixa en cs server nu som jag hade tänkt skulle heta något med swedroid. bara aim maps. kommer göra tråd senare.