Nu är min cube U30GT skickad från kina med dhl så får se när den kommer fram. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Det verkar vara ett klokt beslut. Prisläge? Syrran är sugen på en men vill nog inte köpa från Kina själv... Kanske kan jag sälja på några kompisar också om jag upplever min så trevlig som den verkar vara. //D
Tydligen går det att få igång GPS på Cuben via telefonen: "GPS over BT" on my Experia Ray, and "Bluetooth GPS Provider" on the Cube //D
Har beställt från Elijah nu också, så får se om det kommer någon snart. Dom skulle skicka den direkt och det skulle ta 2-7 dagar.
Jag beställde från elijah och fick surfplattan inom 5 dagar med dhl. Priset landade på 1750 inkl frakt. Därutöver åkte jag på momsen på 255kr. Om plattan: Det är H-versionen. Är riktigt nöjd med den efter att ha flashat den med Evolution prime. I början tappade den wifi-anslutningen titt som tätt, vet inte om det avhjälptes med Evolution eller om det var en wifi-app som jag laddade ner. I orginalutförande saknar den stöd för vissa appar på market men inte med evolution. Det enda negativa som jag fortfarande upplever är det sjukt dåliga ljudet via högtalaren och att man inte kan ladda den via microusb. Kamerorna är väll inget direkt att skryta med heller. Annars är den mycket prisvärd.
Beställde en Cube U30GT från Ignotech alldeles nyligen. Jag vet att jag kan spara ett par hundringar genom att beställa från Kina och jag vill stödja svenskt företagandet
Första intryck hur bra som helst, förutom då högtalare men det räknade jag med. Wifi fungerar i hela lägenheten utan att tappa styrka. Prövade Galaxy 10.1 i veckan och det verkar som om denna är snabbare, rappare och laggar inte.