är på väg han som gjorde nexus rom håller på med den nu finns inte att ladda ner än men ser snygg ut http://artoseven.blogspot.com/2011/04/arc-x8.html
Kan bli intrrssant att testa men verkar vara mer som en försämrad verision av minicm med ett skin vars innehåll stort sett går att få tag på på annat håll. Men fortfarande intressant
Såg nu på xda kanske imorgon skulle arc-x8 bli tillgänglig o vä lite stabilare än nexus rom v2 Sent from my Nexus-X8 using Tapatalk
Fick tag i need for speed shift funkar bra med arc-x8 inge lagg eller nåt Sent from my Arc-X8 using Tapatalk
Kör också denna, funkar rätt okej. Drog på ADW Launcher, känns mycket stabilare och snabbare än tidigare. Men den fullkomligt ÄTER batteri.
Stäng av procentvisningen av batteri i statusbar det e den som äter batteri väldigt mycket märkte jag Inställningar/cyanogenmod/gränssnitt/anpassningar för statusbaren Sent from my Arc-X8 using Tapatalk
Gå till Xrecovery, välj wipe battery stats, starta om telefonen och ladda telefonen till 100%, låt den laddas ur och ladda om så ska du se att det blir bättre.
Eller lättare stänga av visa batteri i procent i batteriikonen har bra batteritid behöver inte krångla som jani säger :-) Sen har du updatefix hos artoseven med för arc Sent from my Arc-X8 using Tapatalk
Jag har just fiflat in Arc-x8 i telen, för mig känns det aningen ostadigt, och den spontandör titt som tätt.. :/ jag är tveksam till om jag har med updatefixen.. Han nån något tips?
Kolla artoseven.blogspot.com där finns updatefix. Själv bytte jag till Elinux den romen e nu helt klar snabb inte haft några problem alls än så länge Sent from my X8 using Tapatalk
Vilken va det du ladda ner av Elinux? jag hittar 3 olika när jag söker på xda (ska testa annat an Arc-x8 då den är instabil och rebootar tit som tätt när man inte vill)
Jag har elelinux v3 sen finns en liten uppdatering som gör den komplett o en liten uppdatering som fixar problemet med radera widgets. Den finns hos xda-devolepers haft den i par dar funkar bra snabb med Han heter aldee_s tråden heter elelinux v3 for x8 by frogy furnetal där när du kikar runt har du elelinux o uppdateringarna du behöver bägge Sent from my X8 using Tapatalk
Är jag helt ute o cyklar om jag bara hittar 2 länkar där? O.o http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1070294
Finns tre två på första sidan o en lite längre fram man får tyvärr leta står typ congrats Elelinux is now complete den länken har en uppdatering på första sidan e ju Elelinux och semc uppdateringen som fixar så man kan radera widgets sen längre fram finns den som gör Elelinux komplett Sent from my X8 using Tapatalk