Alltså, spelet laggar inte för mig, däremot är touchen helt fucked oftast. den är lite "under fingret"...
Tydligen är den Lite-version som länkats till här inte officiell utan istället en kinesisk portning av iOS-versionen. Här finns fullversionen för den som är intresserad.
Sjukt att de använder getjar istället för Market? Jag hade inte haft en aning om att spelet fanns ute nu om det inte vore för er
spelade den på en polares iphone 3gs fyfan vad kul satt en timme typ :-s ps. någon med zte blade som testat den? fungerar den bra?
Jag misstänker att den ligger där i väntan på ett godkännande från Amazon Appstore. Det har sagts att spelet inte kommer att släppas på vanliga Market till en början.
Ska testa om en stund, återkommer med info! Edit: Funkar hur bra som helst. Jävlar vilket beroendeframkallande spel! kekeke
grymt kul spel. krävs mer tanke bakom sina moves än på angry birds någon som vet om man kan köpa en version som inte har reklam någonstans?
Finns på market som betalapp. https://market.android.com/details?...urchaseButton=D6ogNCTdZeZst_-RAvaGR8Er3TE=000
En användare här på Swedroid rapporterade att det bara är speltips. En bluff med andra ord. Kommentar från Market:
Att medvetet sno en annan apps namn, ikon och beskrivning i syfte att mjölka mindre uppmärksamma på pengar på det viset är lurendrejeri så det skriker om det. I alla fall i min värld.