CyanogenMod med Swype på svenska?

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av Gew, 6 sept 2012.

  1. Gew

    Gew Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 maj 2011
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Tjo!

    Fann bl.a. den här tråden, men CM7 är väl lite föråldrat nu, liksom tråden i sig? Tänkte det var lika bra att starta en ny tråd.

    Jag har en Galaxy W, och CM9 finns ju för denna. Jag är frestad att prova, men är besatt av Swpye. Har provat alla likvärdiga alternativ, men inget kommer i min mening i närheten av Swype.

    Så, kommer jag att kunna komma åt Swype (på svenska) om jag väljer att köra CyanogenMod eller någon annan populär custom mod? Är det tidigare problemet med att "extrahera" det ursprungliga svenska Swype ur telefonen övervunnet by now, eller kommer jag fortfarande att springa på patrull?
     
  2. Maqqan

    Maqqan Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 jun 2012
    Inlägg:
    1 310
    Mottagna gillanden:
    460
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Telefon 2:
    Oneplus 6T
    Platta:
    iPad Mini 2
    Övrigt:
    Garmin 945
    Swype finns även som tredjeparts applikation numera, använder det till både Xperia S och galaxy nexus då även jag tycket det är suveränt. Så bara att ladda ner om det inte är med.

    My Xperia S tapatalked!
     
  3. Nagarebozhi

    Nagarebozhi Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2010
    Inlägg:
    4 380
    Mottagna gillanden:
    675
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    www.Swype.com

    Skickat från min Samsung Galaxy S III via Tapatalk 2
     
  4. Gew

    Gew Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 maj 2011
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Mången tack för era svar. Jag är faktiskt varse att Swype (BETA) går att ladda ner via deras officiella webbplats. However, den stora tandagnisslan har sedan länge legat i att få svenskt ordbok. Bl.a. i den här tråden hyllas det. Jag har en HTC Flyer (tablet) som jag dessvärre inte får det svenska tillvalet att fungera med.