hehe min smak är speciell, jag tycker att det är snyggt. men alla har ju olika smak som tur är.. själv så hatar jag HERO utseendet..
Citat: Ursprungligen postat av simon Jag hade problem med kameraapplikationen i nk02 ion. Jag kunde inte zooma med styrkulan. Kan du det? isf let me know. för vissa hurtiga människor på detta forum säger att jag har fel. som att jag skulle ljuga om det.. hmm. regards Svar citat: Har ingen sådan funktion alls verkar det som. Spelar ingen roll vilket håll ja rör styrkulan händer inget, inställningarna är desutom minimala finns inte ens effekter tex svartvit lr så för den kamera applikationen som medföljer. (se tråden Smart Dialer)
Jag kan zooma med styrkulan i min kameraapplikation. Kör med den officiella hero-romen 1,4 nu men kunde det även i "orginal-romen". Har precis provat det för att vara 100% innan jag skriver här.
Tänka ?? nej jag har viktigare saker för mig än att argumentera på ett forum. Om nu inte du kan zooma via styrkulan så skickar jag gladeligen flera stockkamera apps där man zoomar via styrkulan. Dessutom är det lönlöst att zooma iom att det är digital zoom och bilden blir mer lr riktigt dålig.
Jag hade också en rom någon gång där kameraprogramet var simpelt värre. Kunde bara ställa in Mpix och bildkvalle. Fanns ingen zoom eller något annat. Tror jag hade NK02-romen då men är inte helt hundra