Då har även slade87 lämnat oss :(

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Snusdus, 21 jul 2011.

  1. Snusdus

    Snusdus Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2010
    Inlägg:
    2 174
    Mottagna gillanden:
    259

    MINA ENHETER

    Tråden finns på Mini General för den som vill läsa kommentarer och kanske skriva något.
    Vad tycker ni om det här? Diskutera gärna.
     
  2. besa

    besa Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 nov 2010
    Inlägg:
    199
    Mottagna gillanden:
    23

    MINA ENHETER

    Det där lät inte roligt, men när man läser trådarna på XDA så finns det dom som skriver massa skit och mer eller mindre kräver uppdateringar. Tråkigt, rikigt tråkigt. Jag har svårt att tänka mig att vi får så många fler romar till våra telefoner nu. D4 bygger väll sitt på slades romar. Och jag kan tänka mig att dom går över till nya mini/pro när dom släpps snart.

    Just nu kör jag faktiskt stock-rom med launcher7, mest för att min telefon började krångla förut och jag gjorde en total återstälning. Sedan dess har jag inte hunnit längre än att roota och installera CWM.

    Men men, bara hoppas att han får nya krafter av inspiration för att fortsätta
     
  3. simpleminds

    simpleminds Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 dec 2010
    Inlägg:
    338
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Själv har jag återgått till SE's standard vilket är skönt. Att inte behöva hoppas på buggfixar och sådant som inte funkar felfritt, men framför allt hoppet om att det magiskt ska komma en revolutionerande rom som spränger väggar med dunderhastighet och nya funktioner som man "absolut inte överlever utan!!!!!"

    Nej, man överlever bra med den medföljande ROM:en som har fått onödigt mycket skit bara för att majoriteten är omogna p12or som valde billig mobil och som bortskämt gnäller bara för att ha något att gnälla över. När de med denna negativitet riktar sitt berättigade hat mot SE tror de att de lär få någon frälsning genom att börja härja på xda i hopp om megadaserom:en som inte kommer, och när de inser att det ändå inte är lika bra som de hoppas på är det deras personliga val av mobil som kritiseras, och det funkar ju inte; de är ju ofelbara. Därför är det ju såklart ROM-utvecklarens fel, han offrar ju inte generöst sin tid för deras skull utan bara lurar dem med massa skit och löften. Det är ju han som är boven!!!!!!

    Usch, vissa människor tål man bara inte. Jag hoppas verkligen att det blir inb4 rage shitstorm för alla gnällspikar. Bara för att de förtjänar det och jag hoppas att hans aktion får dem att kanske inse att nej, det är inte utvecklarens fel, han försöker ju bara hjälpa till, negativitet bidrar inte magiskt till produktivitet.

    Man kan ju alltid hoppas...
     
    Last edited: 21 jul 2011
  4. Snusdus

    Snusdus Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2010
    Inlägg:
    2 174
    Mottagna gillanden:
    259

    MINA ENHETER

    Jag har också gått tillbaka till stock för ganska längesen. Funderar på att köpa ny mobil snart och denna gång någon med bra ROM:s


    Sent from my U20i using Tapatalk
     
  5. simpleminds

    simpleminds Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 dec 2010
    Inlägg:
    338
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Jo, känns som om det börjar bli dags snart...
     
  6. mantis79

    mantis79 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2010
    Inlägg:
    551
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Tråkigt folk ska förstörs. Själv har haft mini länge precis fått igång xrecovery o la in min cm6 eller vad den heter annars som original lur kör jag med x8 som jag experimenterat med massa olika roms på men har mini. I reserv o tar kort med för bra kort med den. När man kör rom med 2.3 på x8 e bug som gör att kameran bara har vga

    Sent from my X10mini using Tapatalk
     
  7. Reconnnn

    Reconnnn Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    9 mar 2010
    Inlägg:
    2 809
    Mottagna gillanden:
    263

    MINA ENHETER

    Inlägg raderade håll er till topic!
     
    Snusdus och espling gillar detta.