En video på när jag spelar GTA San Andreas. För att visa mina mods By the way, videon är på hela 2 minuter och 33 sekunder. Yep, you heard me. En video på 3GB som endast är två och en halv minut lång.
Att trycka in usb kabeln i datorn. Den går inte i, man har som alltid vänt den på fel håll. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Vill testa något annat än CM7 eller CM7-baserat men sense-rommarna (för nexus one) på xda är jobbiga/buggiga, ingen stabil ICS finns och MIUI tänker jag aldrig testa då det liknar det OS'et jag avskyr mest.
Ett tips: Testa MIUI innan du uttalar dig. Efter att ha installerat en annan launcher så är i princip den enda likheten att Settings-menyn är bättre organiserad. Du kan tema om i princip allt. Och globala ikonpaket är awesome. För att inte nämna alla appar (phone/sms/music/browser osv) som är väldigt bra, och spöar mycket i samma kategorier. Och lockscreenen är överlägset i princip allt, även om den numera finns på Market. Jag har alltid studsat tillbaka till MIUI efter att ha testat andra rommar, både på min nuvarande telefon och min förra.
När Toffifee-godisarna klibbar fast i plastförpackningen. Arrrh. Och svältande barn i Etiopien tror att de har det jobbigt?
Att det finns achievements som är "missable" i Assassin's Creed 2, Assassin's Creed: Brotherhood och i Skyrim...jag har givetvis missat dem i alla spel