Om det inte var så att ni använde handsfree, är det bara att gratulera. Vet inte om man ska tolka detta som att det finns batcher med telefoner med högre volymkapacitet? Verkar dock som insatta personer påpekade tidigare i tråden, att SE har insett att det är ett problem och "jobbar" på det.
Som jag skrev tidigare i tråden har SE support också bekräftat att det sitter en klenare högtalare i telefonen. Konsekvenserna av detta är förmodligen det som många av oss upplever. Tycker inte att det vore så svårt för SE att mäta upp volymen och jämföra med andra telefoner (är övertygad om att de redan gjort det). De vill bara inte delge oss resultatet. Frågan är också vad en ev fix kan åstadkomma?
Tycker inte att man ska behöva hitta det optimala läget mot örat för att man ska höra. Har jag aldrig behövt på någon av mina tidigare telefoner, så varför på denna? Ett annat förslag skulle kunna vara att hoppa på ett ben och hålla ena armen mot närmaste basstation. Sen kan man säkert via nån trevlig app lokalisera närmaste basstation, så man vet vilket håll man ska rikta armen. Blir lite krångel, men det kan vi säkert leva med.
Last edited: 1 september 2010