Dedikerad Samsung-Benify erbjudandetråd NO DISCUSSIONS

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Alvin, 2 okt 2022.

  1. tswfootball

    tswfootball Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jun 2013
    Inlägg:
    1 061
    Mottagna gillanden:
    530
    Operatör:
    Tre

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Haha fast på mailet står det

    "skickas ut ca 40 dagar efter bekräftad godkänd registrering"

    Deras chatt brukar inte vara så trovärdig. Men förhoppningsvis skickar de ut ett mail till alla snart
     
    nilscon gillar detta.
  2. Alvin

    Alvin Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    930
    Mottagna gillanden:
    579

    MINA ENHETER

    Hon tog lång tid på sig att svara och var tvungen att dubbelkolla. Lät mycket trovärdig. Bra iofs om vi får det verifierat från flera håll. Någon annan som kan tänka sig att kontakta Samsung och höra vad som gäller?
     
  3. Alvin

    Alvin Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    930
    Mottagna gillanden:
    579

    MINA ENHETER

    Ja, men hon sa att det var ett skrivfel i mejlet.
     
  4. tswfootball

    tswfootball Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jun 2013
    Inlägg:
    1 061
    Mottagna gillanden:
    530
    Operatör:
    Tre

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Haha tro mig jag skulle vara jätteglad om det stämmer.

    Men vet av erfarenhet att de i chatten kan hitta på vadsomhelst bara för att avsluta samtalet så ganska skeptisk fortfarande
     
    nilscon, niklas1232, ad72 och 1 annan gillar detta.
  5. Alvin

    Alvin Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    930
    Mottagna gillanden:
    579

    MINA ENHETER

    Jag är inte det. Jag fick i torsdags en bekräftelse på att min begäran om extra produkt var registrerad. Hur man än räknar (även om man enbart räknar arbetsdagar) har 72 timmar gått. Varken jag eller en till medlem har har hört ett ljud fastän mer än 72 timmar gått. Har vi fler som inte hört ett ljud trots att 72 timmar gått?
     
  6. Supak

    Supak Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 nov 2019
    Inlägg:
    438
    Mottagna gillanden:
    266

    MINA ENHETER

    Registrerade i fredags f.m. inte hört något
     
  7. Dune1

    Dune1 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 dec 2020
    Inlägg:
    227
    Mottagna gillanden:
    211

    MINA ENHETER

    Samma här
     
  8. Alvin

    Alvin Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    930
    Mottagna gillanden:
    579

    MINA ENHETER

    I villkoren står det följande: "Om deltagaren inte har fått bekräftelse skickat till sig inom 72 timmar eller utvald produkt skickad till sig inom 40 dagar (helgfri vardag) efter gjord registrering behöver deltagaren skapa ett ärende på support.aditro-kampanj.se senast den 16 januari 2024. Ärenden registrerade efter detta slutdatum kommer inte kunna hanteras av Aditro och inte heller vara giltiga i kampanjen".

    Undrar vad som egentligen gäller. Aditro svarar varken på mejl eller messenger; det saknas dessutom ett telefonnummer till dem. Det går heller inte att skapa ett ärende via den länken då "exklusiv produkt-kampanjen" inte ens finns med.

    Samsung support nu: "Det är ett skrivfel ja, vi ber om ursäkt för det. Men har du som sagt inte fått något inom ca 40 dagar så kan du kontakta oss".
     
  9. tswfootball

    tswfootball Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jun 2013
    Inlägg:
    1 061
    Mottagna gillanden:
    530
    Operatör:
    Tre

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Kan ju avvakta veckan ut iaf om man hör något eller ej.

    16 januari 2024 är lång tid framåt :)
     
  10. skythread

    skythread Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 nov 2020
    Inlägg:
    428
    Mottagna gillanden:
    551
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25
    Samsung är lite dåliga på support.
    Skulle få en trådlös laddare till min S22 när jag köpte vid lansering då de blev förseningar, men fick aldrig den skickad, hörde av flera gånger, sist ett halvår efter och de skulle kolla och se vad som har hänt och ordna det... Fortfarande syns ingen laddare, snart 2 år.
     
    Supak gillar detta.
  11. b-george

    b-george Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2010
    Inlägg:
    277
    Mottagna gillanden:
    53

    MINA ENHETER

    Jag skulle ligga lågt och hoppas på det smyger igenom. Risken är annars att det tas ett aktiv beslut att fullfölja villkoren.
     
    Last edited: 15 aug 2023
  12. Supak

    Supak Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 nov 2019
    Inlägg:
    438
    Mottagna gillanden:
    266

    MINA ENHETER

    Är lite inne på samma tankar. Vi bör ligga lågt en månad och sedan ta upp kampen isåfall
     
    b-george gillar detta.
  13. @ndy

    @ndy Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 apr 2010
    Inlägg:
    61
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Är det bara jag som har problem med att komma vidare när allt är ifyllt och bifogat på sidan för registrering av extra produkt? Får bara upp att jag måste trycka på länken för villkor och läsa igenom dessa innan jag kan fortsätta, och detta har gjorts enligt konstens alla regler..

    Livesupporten bistår inte med några avhjälpande svar heller direkt.
     
  14. selko

    selko Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 maj 2011
    Inlägg:
    1 692
    Mottagna gillanden:
    440
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    LG G3

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    LG G3
    Platta:
    iPad Air
    Jag hade också det problemet. Klicka på länken för att läsa och sen klickar du bara fortsätt, försök inte klicka i rutan för att acceptera
     
  15. Razzz

    Razzz Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jan 2011
    Inlägg:
    72
    Mottagna gillanden:
    58

    MINA ENHETER

    Hade samma problem när jag körde mobilvyn på Chrome. Växlade till desktop-läge (i mobilen) och då fungerade det.
     
  16. @ndy

    @ndy Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 apr 2010
    Inlägg:
    61
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Dagens hjälte! Så enkelt att det börjar kännas pinsamt, jag har provat ALLT annat.. Tack
     
    selko och J.U. gillar detta.
  17. arjansbralla

    arjansbralla Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 nov 2020
    Inlägg:
    191
    Mottagna gillanden:
    112
    hur fick ni in serienumret, den vägrar ta mitt serienummer på kampanjsidan

    står ange serienummer 15 tecken, men mitt är bara 14 :P
     
    Last edited: 18 aug 2023
  18. Alvin

    Alvin Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    930
    Mottagna gillanden:
    579

    MINA ENHETER

    Skriv en 0 innan serienumret.
     
  19. selko

    selko Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 maj 2011
    Inlägg:
    1 692
    Mottagna gillanden:
    440
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    LG G3

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    LG G3
    Platta:
    iPad Air
    Du måste in på TVn, inställningar och sen om TVn tror jag. Det är olika bokstäver som sista tecken i serienumret
     
  20. Alvin

    Alvin Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    930
    Mottagna gillanden:
    579

    MINA ENHETER

    Serienumret står på lådan också. Det som undras här är varför det inte går att skriva in serienumret i formuläret för extra produkten. Formuläret kräver 15 tecken och serienumret har 14 tecken. Man behöver skriva en 0 innan serienumret i formuläret.
     
    arjansbralla gillar detta.