Defekt Desire?

Discussion in 'Desire - Frågor och problem' started by ondjultomte, May 21, 2010.

1. Keisu

Keisu Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Problemet försvann när jag laddade upp bilderna på facebook genom datorn istället. Tydligen så är det när jag laddar upp bilderna direkt från telefonen som det blir randigt. Bugg.

2. bd85

bd85 Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Får "bandnings" ränderna då jag surfar med mobilen i detta forum. Kommer fram då jag pekar/lägger fingret på skärmen och ska bläddra eller markera. Syns inte om jag inte rör skärmen..

Någon som upplever samma?

3. Hashi

Hashi Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Har precis fått min desire och är också jättebesviken för att mim batterilucka också har exakt samma glapp som din. Hur gick det för er? skicka ni iväg den? Telefonen knackar också väldigt när man håller i den hårt. Det gjorde inte det exemplaret jag kolla på Mediamarkt. Känns som att man inte ska behöva acceptera sånt här på en telefon som kostar nästan fem tusen.

4. JohnnyBeat

JohnnyBeat Kid Droid Medlem

Telefon:
    Samsung Fold5

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Fold5
    Hade också problem med glapp i bakstycket efter första monteringen av batteriet. Det har jag ordnat nu med en blir silvertejp. Knakandet är som bortblåst.

5. Hashi

Hashi Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hur kan en bit silvertejp lösa det problemet? (antar att du inte satte den på utsidan)

6. Muyfa666

Muyfa666 Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Hade också det där glappet i min lucka efter jag tagit bort den första gången. Tryckte det på plats med en ordentlig portion våld. Sen har det varit bra. Rekommenderas inte om man inte har "drulle". ;-)

7. ondjultomte

ondjultomte Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Hm, du också? Du borde ringa HTC och göra dem uppmärksamma på problemet!

Kanske dags för en omröstning då det verkar vara en hel del som har detta problem.:(

8. Mange33

Mange33 Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag hade glapp i min desire, skickade tillbaka den och fick en ny idag! Den glappar inget :)

9. jolaren

jolaren Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Om du hittar något ställe smo säljer bakstycken, let me know.
    Sjukt störande att det glappar.. Sen så även ovanför displayen så är det rätt repat.. blir så arg :(

10. Mange33

Mange33 Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Min 1a desire var inget glapp i innan jag monterade batteri och sim, men efter så vad det glapp! Min som jag fick idag var det inget glapp innan montering av batteri och sim, efter montering inget glapp då heller :cool: