DEFY eller avvakta??

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av affie, 13 jan 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. affie

    affie Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 okt 2010
    Inlägg:
    73
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Jag är riktigt sugen på att köpa en Motorola DEFY som utbyte för min nuvarande Nokia N78 som haltar delvis. Jag undrar dock om man vågar köpa då DEFY inte är lanserad officiellt i Sverige, det ökända högtalarproblemet samt att jag länge varit skeptisk till batteritider hos touchtelefoner, åsikter??

    Kan ni som köpt DEFY rekommendera den eller ångrar ni er och rekommenderar någon annan, finns det någon telefon i samma prisklass eller strax där över/under som ger lika mycket telefon för pengarna eller skall man avvakta, vilket oftast där negativt med dagens utvecklingskurva...

    Tack på förhand!
     
  2. Klirre

    Klirre Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 dec 2010
    Inlägg:
    45
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Angående lanseringen av Defy i Sverige kan du vänta länge, då Motorola inte marknadsförs alls i hela norden. Dock kan du beställa den från svenska återförsäljare som Webhallen, som då står för garanti osv. så den blir "som svensksåld" förutom att reparationer antagligen kan ta längre tid och menyerna är på engelska.

    Högtalarproblemet är enligt mig den enda anledningen att INTE köpa denna telefon, men jag kunde själv inte låta bli att beställa ändå;) (väntar troget på att webhallen ska få tummen ur röven och skicka den)

    Batteritiden är ju klart ett problem om man inte har som vana att ladda telefonen varje kväll

    resten av frågorna kan jag inte svara på i nuläget, men hoppas att jag kan nästa vecka:)
     
  3. acke

    acke Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 feb 2011
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Vad är detta högtalatproblem som ni pratar om?
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.