Säljes: Dell XPS 13 9370

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Sphex, 19 aug 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Sphex

    Sphex Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 feb 2010
    Inlägg:
    261
    Mottagna gillanden:
    53
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 11 PRO Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 11 PRO Max
    Säljer min XPS 13 pga av för många datorer och för lite ram-minne :P

    Det är en XPS 13 9370 (årets modell) med intel core i5 (fyrkärnig, nytt för i år), 8 gb ram samt 500 Gb SSD, skärmen är 4K touch. Jag köpte datorn från Dell i Juni i år men stör mig lite på att den bara har 8gb ram som förvisso räcker men jag vill ha mer än vad jag behöver. Dessutom köpte jag precis en ny MacBook så jag lägger ut denna för att se om någon är intresserad.

    Datorn levererades med en 256 Gb SSD, jag köpte en 500 Gb SSD som jag valde att byta ut själv då jag trodde att det var lätt att öppna datorn. När jag öppnade datorn så skadades den högra högtalaren kosmetiskt, dvs det är inget fel på funktionen men lite svart färg saknas på "grillen" som dessutom är lite deformerad. Dessutom saknas lite små plastbitar på baksidan. Bilder finns på båda skadorna.

    Bilder -> Dropbox - Dell XPS 13 9370 - Simplify your life

    Nypris för denna dator med 256 Gb ssd är ca 16000, jag har som sagt byt ut denna ssd mot en större som kostade ca 2000 kronor. Jag kan inte säga exakt vad datorn är värd med tanke på skadorna så ni får lägga bud, börjar på 10 000!
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.