Äh, kan du sluta upp att generalisera din jävla mupp.
Är invandrare inte tacksamma i Sverige? Du ser inte ens en fjärdedel av bilden. Du ser inte alla invandrare som kommer hit och gör rätt för sig, lär sig språket, utvecklas, tar initiativ, startar företag och agerar så jävla korrekt och initiativrikt mot det svenska samhället - kort sagt folk som vill ge tillbaka.
Detta, min kamrat, är något du inte ser. Du sitter och tänker på fall som Aftonblaskan nämner, om det SDU skriver på sin jävla hemsida, om det politiskt inkorrekt skriver men du missar totalt allt det väsentliga i kontextet.
Att det sen finns en skillnad i kultur - är tydligen något som ni rasister tänder till på, ni vill få bort dem för att dem inte är "tacksamma".
Kan du skriva en jävla mening om hur du som individ tvingas anpassa dig? En jävla rad om vad som är så hemskt och svenskfientligt.
Problemet är att du generaliserar. Du ser, återigen vad politisk inkorrekt skriver på någon jävla nazi-sida.
När folk i allmänhet begår brott så handlar det nämligen inte om kultur, det handlar om klass. Folk som kommer till Sverige i "invandrarsituationer" kommer in i den gemensamma, fattiga arbetarklassen som arbetar för sin överlevnad på ett oftast existensminimum. Den fattiga delen i befolkningen är alltid överrepresenterade i brottstatistik - oavsett etnicitet. Där fick jag död på den största myten av dem alla som sprids på internet.
Jag ska dra ett exempel angående om att dem ska lära sig "svenska". Jag var på SFI (svenska för invandrare) i fredags. Jag mötte en kvinna som troligtvis var 55 år, hade slöja på sig, hade utbildning som lärare i sitt hemland. Om SD-idioter till människor hade suttit hade hon troligtvis aldrig kommit in, inte ens fått uppehålltillstånd. Nu har hon gått på bidrag i Sverige i fyra år därför att hon inte har fått uppehålltillstånd. Hon kan inte få jobb, kan ingen svenska, fick använda tolk via telefonen.
Ett jävla uppehålltillstånd så hade hon kunnat läsa svenska på direkten. Nu dröjde det fyra år - och ni som sitter och gnäller på att dem drar bidrag.
Oh, en sak till. Jag kollade på ett CV på en kille från Azerbajdzjan. I sitt hemland är han utbildad civilingenjör. Han har även fått allt godkänt av Högskoleverket för att den ska gillas i Sverige.
Vad är det då som hindrar honom? Jo, han har inget uppehålltillstånd ännu - han kan inte läsa svenska. Och NI som inte alls hade velat att han skulle ha fått det, era nationalistiska svin - fyfan vad jag hatar er när ni sitter bakom eran dator och leker coola, ett starkt jävla genuint hat känner jag mot alla er.
Och nej, den där länken som kom upp under tiden jag skrev är totalt jävla meningslöst.
Click to expand...