Vad någons avsikt är kan jag tycka är rätt ovidkommande om görandet i slutändan får ett annat resultat.
Rasism kan möjligtvis vara fel ord att använda, kränkt av etniska skäl (?) kanske passar bättre. Och helt ärligt så handlar väl rasism om särskiljandet av människor p.g.a. hudfärg och etnicitet rent generellt, och inte bara hur de behandlas i praktiken.
Du har precis samma ingångssätt i diskussionen som du påstår att jag har, nämligen att du har rätt och ingenting annat är tänkbart.
PK är ingenting som jag kallar mig, det är en beskrivning du och andra sätter på folk som råkar tycka som jag gör. Dessutom gör det absolut inte MIG till kränkt, jag försöker bara få dig att första att folk kan bli kränkta av saker utan att du tycker att det finns anledning till det.
Vi kommer verkligen INGENSTANS i den här diskussionen, och vi kommer inte hålla med varandra om vems fel det är, så låt oss låta det vara osagt bara. Jag blir dessutom bara arg och frustrerad, för att jag är så som person, så jag lägger ner helt nu.
Kan man typ banna sig själv från en tråd? Eller kan
indika; fixa det månne?
Click to expand...