Icke då, snart låser väl Hockeyligan serien, och då ligger vi dessutom där med vetskapen att vi gick upp på schyssta villkor! Ikväll - Derby!
Väcker tråden med den här mäktiga räddningen..... Flera klockrena repriser! <iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/M0jybXX4Jvc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> https://www.youtube.com/watch?v=M0jybXX4Jvc
En till lustig youtuberulle, Zlatan vs Ronaldo <iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/g3xwJ-bJdsU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Eller Zlatan vs Leo Messi <iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/n7WTdtvN4W8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Förbannat surt att inte Sverige tog sig samman i VM-kvalet!
Jag tror nog Tyskland tar detta. Brassar lirar fotboll visst, men de drar på sig många gula och om tyskarna blir irriterade så är ju de mycket större i jämförelse. Ingen idé att bli fysisk med en stor tysk tänker jag. Ska bli en intressant match! // mobilt
Ja det är ju aldrig kul att se en match där det inte spelas bra fotboll. Vad gäller resultatet är jag ändå nöjd. Tycker brassarna har spelat vackert men alldeles för fult. // mobilt
Trodde faktiskt inte att det skulle bli förlängning... Jaha där kom ett mål. Jag borde ha skrivit här tidigare
Varför är argentinarna så ledsna över sitt silver? Många som grät och såg rätt pissed off ut. Svenskarna var och är fortfarande urlyckliga för sitt brons -95. Det verkar som de är lite otacksamma.