Känner mig själv... så jag föredrar att ha skal och skärmskydd. Har hunnit mosa ett Zagg Invisible Shield HD Dry men det tar jag på mig själv, mitt under monteringen fick jag hemskt bråttom ut och resultatet blev därefter, hörnen flaxade som fågelvingar i vinden, än värre när jag tryckt dit ett skal.
Nu har jag slängt på ett Samsung original (film) istället som var lättmonterat. Dock kvarstår problemet med att filmen går ned längs edgen och skalet går upp och de vill inte gärna samexistera. Trots försiktighet släppte skärmskyddet omgående lite längs halva långsidan.
a) tips på annat skärmskydd som kan passa bättre? Eller kan det funka att klippa lite i Samsung-skyddets tvilling, det var ett tvåpack?
b) är svag för mitt nuvarande skal, finns inte mycket i rött
https://www.amazon.fr/dp/B06XGBMLFZ/?tag=swedroid00-21 (ser lätt brunaktigt ut på bild men i verkligheten tycker jag att det är blodrött). Dock gillar jag även min grålila telefon som borde få synas ibland. Tips på transparenta skal (mer eller mindre) som varken är såphala eller alltför gummikletiga i känslan?
Tack på förhand

Click to expand...