Tack för stödet Ploki. Om HK Goldway från början hade erkänt fel och sagt att det är ett misstag och att det är väldigt dyrt för dem att ta igen telefonen osv så hade man ju varit mer förstående. Jag undrar hur pass många "misstag" de egentligen gör och om det verkligen är misstag. Jag menar, mina 2 lurar har båda fel mjukvara, och Gurex lur. Kan det verkligen vara ett misstag att alla 3 har fel mjukvara? Och det verkar ju inte bara vara vi 3 heller. Kolla tex på Zeggis erfarenhet av kinesiska återförsäljare. Är det helt enkelt så att det är reklampengar de får när de lägger in fel mjukvara som inkluderar bloatware eller liknande, och att det leder till att de lägger in en annan rom än den utlovade? Jag ska nog ta och släppa det här nu då det redan har tagit på tok för mycket tid och energi och sannolikt sälja telefonen och inse att köpa telefoner från kinesiska återförsäljare är nog mer för personer som är mer intresserade av att hålla på med att flasha romar och dylikt, trodde bara att jag kunde slippa det om det stod att den kommer med officiell global rom.
Last edited by a moderator: 17 aug 2016